مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، بازیکنان این تیم ترسی از سپاهان ندارند و فقط برای گرفتن سه امتیاز به مصاف این تیم خواهند رفت.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، بازیکنان این تیم ترسی از سپاهان ندارند و فقط برای گرفتن سه امتیاز به مصاف این تیم خواهند رفت. کریم اسلامی مهاجم تیم فوتبال نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: قبل از هر چیز باید ضایعه درگذشت نادر دست‌نشان را به خانواده ایشان و همچنین مردم فوتبالدوست مازندران تسلیت بگویم. دست‌نشان برای فوتبال مازندران زحمات زیادی کشید و امیدوارم روحش همیشه در آرامش باشد. شرایط تیم ما هم خوب است و تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم تا آماده بازی با سپاهان شویم.

وی در ادامه با اشاره به روندی که نساجی بعد از حضور ساکت الهامی سپری کرده است، خاطرنشان کرد: ما سه برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و شرایط تیم تا حدود زیادی تغییر کرد. در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم، ولی به هر حال پرسپولیس صدرنشین لیگ و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست و توانست پیروز شود. ما آن شکست را فراموش کردیم و در بازی‌های بعدی به فکر جبران خواهیم بود.

اسلامی در مورد بازی روز پنجشنبه تیمش برابر سپاهان و اینکه خیلی‌ها تیم اصفهانی را برنده این بازی می‌دانند، تصریح کرد: ما به این چیزها اهمیت نمی‌دهیم. مسئله مهم انگیزه‌ای است که بین بازیکنان وجود دارد و فرقی هم ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیریم. سپاهان قطعاً برای ما تیمی قابل احترام است که امسال دنبال قهرمانی است. طبیعتاً آنها در قائمشهر هم به برد فکر می‌کنند، ولی ما هم نیاز شدیدی به گرفتن سه امتیاز داریم. ما ترسی از سپاهان نداریم و دنبال انجام یک بازی شجاعانه هستیم.

مهاجم نساجی خاطرنشان کرد: تیم ما الان در موقعیتی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام بازی‌های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارند. فقط باید با تمرکز بالا بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. از طرفی به حمایت و انرژی مثبت هواداران نساجی هم امید داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.