سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ امروز (سه‌شنبه) سومین دیدار خود در مرحله گروهی را برگزار خواهند کرد.

سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ امروز (سه‌شنبه) سومین دیدار خود در مرحله گروهی را برگزار خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس، تراکتور و فولاد سه نماینده کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز (سه‌شنبه) در سومین دیدار خود به ترتیب به مصاف نمایندگان هند، عراق و عربستان خواهند رفت که تاکنون هیچ‌یک از نمایندگان کشورمان در دو بازی گذشته خود شکستی را تجربه نکرده‌اند.

* پرسپولیس ایران - گوای هند

شاگردان گل‌محمدی پس از دو پیروزی مقابل الوحده امارات و الریان قطر، در سومین بازی به مصاف نماینده کشور میزبان خواهند رفت تا در صورت پیروزی بخش اعظمی از راه صعود را طی کنند. گوا، تیم ناشناخته هندی که با تکیه بر امتیاز میزبانی شگفتی‌ساز گروه E لقب گرفته، در دو بازی قبلی مقابل حریفان خود به تساوی رسیده و در عین ناباوری با ۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

گل‌محمدی که به دلیل وضعیت آب‌و‌هوایی و فاصله کم بازی‌ها سعی دارد از بازیکنان خود به صورت چرخشی استفاده کند، در نشست خبری پیش از بازی به سرعت تیم گوا در ضدحمله و انتقال توپ اشاره کرده است و باید دید نایب قهرمان آسیا چه نتیجه‌ای مقابل تیم هندی کسب خواهد کرد.

* تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق

بازی سرنوشت‌ساز برای شاگردان خطیبی. تراکتور پس از دو تساوی متوالی، حالا برای اینکه همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد، باید در این مسابقه دست پر از زمین خارج شود.

تراکتوری‌ها با وجود عملکرد نسبتا خوب در دو بازی قبل، همچنان در کسب پیروزی ناکام مانده‌اند و از همین رو کار پیچیده‌ای در گروه B لیگ قهرمانان دارند. شاگردان خطیبی در بازی اول با نتیجه ۳ - ۳ مقابل پاختاکور متوقف شدند و در دیدار دوم نیز نتیجه بهتر از تساوی بدون گل مقابل شارجه دست نیافتند تا با ۲ امتیاز در رده سوم گروه B قرار بگیرند. باید دید تراکتور امشب موفق به شکستن طلسم تساوی در این رقابت‌ها می‌شود و اولین پیروزی‌اش را کسب می‌کند یا خیر.

* فولاد ایران - النصر ‌عربستان

نماینده خوزستانی ایران در لیگ قهرمانان تا اینجای کار بیش از حد انتظار ظاهر شده است. این تیم که تنها نماینده ایران در پلی آف بود، موفق شد مقتدرانه و با ۵ گل العین امارات را شکست دهد و به دور گروهی صعود کند. فولادی‌ها در نخستین بازی گروه D مقابل تیم پر ستاره و مدعی السد در حالی به تساوی یک - یک رسیدند که تا دقیقه ۹۰ در آستانه پیروزی قرار داشتند. شاگردان جواد نکونام در بازی بعدی مقابل الوحدات اردن- تیمی که النصر را در هفته اول متوقف کرده بود- با یک گل پیروز شدند تا در چهره یک مدعی صعود خود را نشان دهند.

النصر که سال گذشته موفق به حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده بود، بعد از تساوی دور از انتظار در هفته اول مقابل نماینده اردن، در بازی بعد مقابل السد به خودش آمد و با نتیجه ٣ بر یک تیم تحت هدایت ژاوی را شکست داد تا معادلات در این گروه پیچیده شود.

فولاد در صورت کسب امتیاز از این بازی شرایطش را تا حدی حفظ و در صورت پیروزی می‌تواند به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. لوسیانو پریرا مهره کلیدی فولادی‌ها است، مهاجمی که در ٣ بازی گذشته در لیگ قهرمانان، ۴ گل به ثمر رسانده است.

برنامه مسابقات سه نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

سه شنبه ۳۱ فروردین

* تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شارجه امارات

* پرسپولیس ایران - گوای هند، ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه فاتوردای گوا

* فولاد ایران - النصر عربستان، ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه ملک سعود ریاض

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )