هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال لیون برابر نانت با گلزنی ستاره هلندی‌ این تیم به پایان رسید.

هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال لیون برابر نانت با گلزنی ستاره هلندی‌ این تیم به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال لیون میزبانش تیم نانت را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

در این بازی ممفیس دپای، ستاره هلندی لیون دو بار برای تیمش گلزنی کرد. او ابتدا در دقیقه پنجم مسابقه گلزنی کرد و پس از آن در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه حریف را گشود. نانت با گلزنی نیکلا پالوا در دقیقه ۶۰ اختلاف را به حداقل رساند، اما در نهایت نتوانست از شکست خانگی بگریزد.

لیون با کسب نوزدهمین پیروزی‌اش در این فصل لوشامپیونه ۶۷ امتیازی شد ضمن اینکه جایگاه خود را در رده چهارم جدول مستحکم کرد، اجازه نداد فاصله‌اش با تیم‌های بالای جدول افزایش پیدا کند تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد.

اما تیم نانت که در رده ماقبل آخر جدول لوشامپیونه قرار دارد هم با قبول پانزدهمین باختش در این فصل، با همان ۲۸ امتیاز قبلی در رده نوزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط به دسته دوم نزدیک شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.