سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از برگزاری نشست با سرپرست دبیرکلی و رییس کمیته فوتسال از انجام برنامه‌‎ریزی مدون آماده‌سازی تا پیش از آغاز جام جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در ابتدا گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی لیگ قرار داریم با پرهیزکار، رییس کمیته فوتسال جهت ایجاد یک برنامه مدون، بسیار خوب و هماهنگ عمل کردیم. تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه‌ای که می‌تواند برای ما مفید باشد را مشخص کردیم و در باره تاریخ اردوها نیز به جمع بندی رسیدیم.

وی ادامه داد: به همین منظور به همراه پرهیزکار امروز نشست بسیار خوبی با سرپرست دبیرکلی داشتیم. ایشان را بسیار مثبت دیدم و مانند عزیزی خادم نگاه کاملاً حمایتی نسبت به رشته فوتسال دارد. قنبرزاده تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال و تلاش برای حمایت همه جانبه از این تیم در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات جام جهانی داشت. به نظرم خروجی این جلسه بسیار مثبت بود.

وی افزود: پس از این نشست جلسه‌ای با حضور حیدریان و پطروس در دفتر رییس کمیته فوتسال داشتیم. ضمن اینکه از طریق تماس تلفنی نیز با دوران ارتباط برقرار کردیم تا اردوهای هدفمندمان را طبق تورنمنت‌هایی که برگزاری آنها به زودی نهایی می‌شود، پس از بهتر شدن شرایط کرونا آغاز کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.