بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به به برتری این تیم برابر الریان گفت: پیش‌بینی می‌شد که هرچه بازی‌ها جلوتر برود، سرخپوشان شرایط بهتری پیدا کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به به برتری این تیم برابر الریان گفت: پیش‌بینی می‌شد که هرچه بازی‌ها جلوتر برود، سرخپوشان شرایط بهتری پیدا کنند. اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: در این بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشتیم. در نیمه اول غافگیر شدیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. با اینکه مالکیت توپ دست ما بود ولی تیم حریف لایه‌های دفاعی مستحکمی داشت. در این نیمه تیم مقداری با عجله کار کرد و این باعث شد شرایط خوب را نداشته باشیم.

وی گفت: تیم نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و بچه‌ها به این باور رسیدند که می‌توانند پیروز شوند. یحیی گل‌محمدی آنالیز خوبی از نیمه اول داشت و توانستیم در ۲ دقیقه ۲ گل بزنیم و به بازی برگردیم. وقتی ۲ گل زده و نتیجه عوض می‌شود، طبیعی است که حریف جلو می‌آید. در این زمان باز هم صاحب موقعیت شدیم و از سوی دیگر هر چه بازی جلوتر می‌رفت بازیکنان الریان توانِ دویدن نداشتند.

هافبک پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پیش‌بینی می‌شد هرچه بازی‌ها به جلوتر برود، پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کند» عنوان کرد: با پیروزی‌‌های اینچنینی که گل‌های زیادی رد و بدل می شود، بچه‌ها از لحاظ روحی بالا می‌آیند. اعتقادی به این ندارم که در تیم فقط مهاجم باید گل بزند اما خیلی‌ها دوست دارند مهاجمان پرسپولیس گل بزنند و اعتماد به نفس پیدا کنند. به نظر من همین که تیم پیروز شود، یعنی کارش را درست انجام داده است.

حلالی درباره دبل شهریار مغانلو و شکست طلسم این بازیکن، تصریح کرد: باید به او بیشتر فرصت داده شود. شهریار تازه به تیم اضافه شده و هنوز نیاز به زمان دارد. عیسی آل‌کثیر نیز ۶ ماه غایب بوده و طبیعی است که فعلا شرایط قبل را نداشته باشد. این بازیکنان قابلیت‌های خیلی بالایی دارند و خیلی به تیم کمک خواهند کرد. علاوه بر اینکه عالیشاه و کامیابی‌نیا نیز روز پرفروغ و فوق‌العاده‌ای را سپری کردند.

وی یادآور شد: شک نکنید پرسپولیس روز به روز قوی‌تر می‌شود. وقتی یک تورنمنت تازه آغاز می‌شود، مقداری زمان می‌برد تیم‌ها شرایط بهتری پیدا کنند. نیمه اول این دیدار مثل بازی قبلی پرسپولیس خیلی ایده‌آل نبود ولی در نیمه دوم کار خیلی عالی پیش رفت و این نشان می‌دهد شرایط رفته رفته برای پرسپولیس فوق‌العاده خواهد شد. در بازی اول هم می‌توانستیم گل بزنیم و هم گل بخوریم ولی تیم در نیمه دوم بازی مقابل الریان کاملا مسلط بود. در این نیمه هیچ احتمالی برای گل خوردن نمی‌دادیم و فقط منتظر گل‌های بیشتر بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.