سرمربی تیم پرسپولیس گفت: انتظار بیشتری از مسئولان AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و عوامل تیم داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: انتظار بیشتری از مسئولان AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و عوامل تیم داشتیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم در هند هستم، هر چند انتظار استقبال و شرایط میزبانی بهتری در شهر گوا داشتیم. جسارت و شهامتی که هند برای میزبانی داشت قابل تحسین است ولی انتظار بیشتری از مسئولان AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و عوامل تیم داشتیم. انتظار امکانات بیشتری داشتیم ولی شاید رسیدن به انتظارات مدنظر سخت باشد.

وی افزود: شرایط ما خوب است و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم‌مان در شرایط خوبی به سر می‌برد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: انتظار دو جلسه تمرین در هند را داشتیم که انجام نشد و شاید به لحاظ تمرینی عقب باشیم، ولی بازیکنان ما ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند و در بدترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران را برآورده کنند. انتظار از بازیکنان زیاد و بجا است. برای شادی دل هواداران انگیزه زیادی داریم و امیدوارم در این دوره از مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید با سرسختی زیاد این روزها را سپری کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که این هم برگرفته از انرژی هواداران‌مان است. ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار داریم و فکر می‌کنم همین هواداران باعث انگیزه می‌شوند. در پرسپولیس نسلی از بازیکنان وجود دارد که خیلی جنگنده و با روحیه هستند و نقطه قوت تیم ما هم همین بازیکنان و هواداران هستند. فکر می‌کنم شرایط برای رسیدن به فینال برای بار سوم مهیا است و بازیکنان هم انگیزه زیادی برای این کار دارند. با گذشتن از سختی‌های پیش‌رو و با روحیه خوب می‌توانیم به سومین فینال برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است تیمش از مرحله گروهی به مرحله بالاتر صعود کند، یادآور شد: الان اصلی‌ترین هدف ما صعود از گروه است. این موضوع البته آسان نیست و همه تیم‌ها این شانس را دارند تا به مرحله بعد بروند. همه‌ تیم‌ها آمادگی و امکانات خوبی دارند. ما هم از لحاظ فوتبالی با شرایط خوبی به مسابقات آمدیم و امیدواریم بازی‌های خوبی انجام دهیم و به‌عنوان سرگروه از گروه‌مان صعود کنیم‌.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شناختش از تیم گوای هند، عنوان کرد: حریف اول ما الوحده است و الان تمرکزمان روی این تیم است اما همین که گوا به مرحله گروهی رسیده کار بزرگی انجام داده است و قطعا انگیزه زیادی دارد تا با تیم‌های دیگر رقابت کند. فکر نمی‌کنم گوا حریف ساده‌ای باشد و حتما تیم خوبی داشته که به این مرحله رسیده است.

گل‌محمدی در مورد غایبان تیمش اظهار داشت: متاسفانه سه بازیکن‌مان را از دست دادیم اما این امکان وجود دارد که در ادامه راه به تیم‌مان اضافه شوند.

وی در مورد شرایط کرونا و اینکه آیا تیمش از این لحاظ مشکلی داشته یا خیر، گفت: مشکلاتی داشتیم ولی نگرانی ما بحث سلامت بازیکنان در اینجا و هتل است. همانطور که گفتم انتظار داشتیم حساسیت بیشتری روی سلامت بازیکنان و عوامل مسابقات باشد ولی این حساسیت کم است. حباب پزشکی در هتل نداریم و از بابت خیلی نگرانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.