دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: توجهی به قعرنشینی ماشین‌سازی ندارم و تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: توجهی به قعرنشینی ماشین‌سازی ندارم و تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم. محمدامین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت بحرانی ماشین‌سازی در جدول گفت: متاسفانه شرایط ما در جدول اصلا خوب نیست و باید در بازی‌های بعدی بیشتر تلاش کنیم. در حال حاضر کادر فنی جدید اضافه شده و من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای موظف هستم در تمرینات و بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های بعدی فوتبال آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «قبول دارد سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته اول قطعی است؟» عنوان کرد: نمی‌دانم تفکر بقیه بازیکنان تیم چطور است ولی من اینطور فکر می‌کنم که باید تا آخرین هفته تلاش کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. برخی فکر می‌کنند اگر خوب یا بد کار کنند زیاد مهم نیست ولی طرز فکر من این است که هرچقدر تلاش کنم نتیجه‌اش را در آینده می‌بینم. توجهی به قعرنشینی ماشین‌سازی ندارم و تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم و برای موفقیت تیمم کوشش کنم.

رضایی در خصوص اینکه چرا ماشین‌سازی در لیگ امسال با چنین وضعیتی مواجه شد، خاطرنشان کرد: در ماشین‌سازی همه‌چیز از اول فصل بد شروع شد. وقتی از ابتدا همه چیز بد شروع شود طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت که نتایج خوبی بگیریم. وقتی قعرنشین هستیم حتما خیلی مشکلات در ماشین‌سازی وجود داشته که کار به اینجا رسیده است.

دروازه‌بان ماشین‌سازی در خصوص دیدار فردا برابر آلومینیوم اراک، گفت: شرایط آلومینیوم طوری است که نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانس کسب سهمیه دارد. شاید چنین تیم‌هایی انگیزه بالایی نداشته باشند، به نتیجه این مسابقه خوشبین هستم و امیدوارم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.