سران باشگاه اینتر، سرمربی کنونی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را به عنوان گزینه جانشینی آنتونیو کونته در نظر دارند.

سران باشگاه اینتر، سرمربی کنونی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را به عنوان گزینه جانشینی آنتونیو کونته در نظر دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که در دومین فصل حضورش روی نیمکت سرمربیگری اینتر در آستانه به قهرمانی رساندن این تیم در رقابت‌های سری A ایتالیا پس از ۱۱ سال است، آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، این در حالی است که وی تا سال ۲۰۲۲ با اینتر قرارداد دارد.

برخی رسانه‌های ایتالیایی پیش از این از احتمال جدایی آنتونیو کونته از اینتر در پایان فصل جاری خبر داده بودند، اما روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» اخیراً مدعی شد که مدیران باشگاه اینتر به دنبال تمدید قراداد این مربی ۵۱ ساله خود هستند، به خصوص اگر اینتر این فصل فاتح سری A ایتالیا شود.

سایت اسپانیایی «تودو فیچاخس» حالا خبر می‌دهد؛ در صورتی که آنتونیو کونته بخواهد به هر دلیلی به همکاری‌اش با اینتر پایان دهد، سران این باشگاه ایتالیایی دیه‌گو سیمئونه سرمربی فعلی اتلتیکومادرید را به عنوان جانشین او در نظر دارند. این مربی آرژانتینی قرارداد فعلی‌اش با اتلیتکو تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

دیه‌گو سیمئونه که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ عضو تیم فوتبال اینتر بود و با این تیم قهرمانی در جام یوفا را هم تجربه کرد، چندی پیش در گفت‌وگو با برنامه «ال‌پارتیداسو» از شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا در مورد بازگشتش به اینتر گفته بود: همیشه گفته‌ام که روزی سرمربی اینتر خواهم شد و این را به عنوان گزینه‌ای در نظر دارم.

این مربی ۵۰ ساله که از سال ۲۰۱۱ هدایت اتلتیکومادرید را برعهده دارد، تاکنون این تیم را به هفت قهرمانی مختلف از جمله یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ اروپا رسانده و با روخی‌بلانکو هم دو بار هم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.