بازیکن پیشین استقلال با اشاره به آخرین دیدار این تیم پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیکان نشان داد که چگونه می‌توان آبی‌پوشان را متوقف کرد.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به آخرین دیدار این تیم پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیکان نشان داد که چگونه می‌توان آبی‌پوشان را متوقف کرد. فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی استقلال مقابل پیکان در آخرین مسابقه‌اش پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیکان مقابل استقلال بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت و بیشتر روی ضدحملات برنامه‌ریزی کرده بود. آنها به خوبی استقلال را آنالیز کرده بودند. استقلال تاکنون بد نتیجه نگرفته ولی تیم در نیمه دوم مقابل پیکان دچار مشکل شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: تفکرات مجیدی و کمالوند مقابل پیکان جواب نداد و استقلال مقابل بازی بسته و دفاعی شاگردان تارتار راه دومی برای رسیدن به گل نداشت. در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و تیم‌های دیگر به راحتی می‌توانند شیوه بازی پیکان را «کُپی» و استقلال را متوقف کنند. در واقع پیکان راه توقف استقلال را به خوبی نشان داد و استقلال نتوانست برابر بازی تدافعی پیکان کاری انجام دهد.

فلاحت‌زاده خاطرنشان کرد: مجیدی برای موفقیت استقلال باید بیشتر از نظر پیشکسوتان استفاده کند. او از دوستان قدیمی من است و امیدوارم ضعف‌های استقلال را برطرف کند و تیم به شرایط آرمانی برگردد.

وی درباره شانس موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به شرایط فوتبال ایران، نه تنها استقلال، بلکه هیچ کدام از نمایندگان کشورمان شانس موفقیت زیادی ندارند. تیم‌های ما رقابت برابری با تیم‌های آسیایی ندارند و با این شرایط حالا‌ حالا‌ها نمی‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )