یک رسانه ایتالیایی مدعی شده است که بانوی پیر مهاجم سابق اینتر را زیر نظر گرفته و در همین راستا به زودی با مدیربرنامه‌های او نیز ملاقات خواهد کرد.

یک رسانه ایتالیایی مدعی شده است که بانوی پیر مهاجم سابق اینتر را زیر نظر گرفته و در همین راستا به زودی با مدیربرنامه‌های او نیز ملاقات خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه استمپای ایتالیا ادعای مهمی درباره نقل و انتقالات فوتبال تیم فوتبال یوونتوس در پنجره تابستانی مطرح کرده و در گزارشی تحت عنوان «معاوضه ایکاردی - دیبالا، یوونتوس با واندا نارا قرار ملاقات گذاشت» از برنامه بانوی پیر برای جذب مهاجم سابق اینتر خبر داده است.

یوونتوس پیش از این هم مشتری ایکاردی بود اما مخالفت باشگاه اینتر با انتقال این مهاجم آرژانتینی با پیوستن بازیکن سابقش به یک رقیب مستقیم، در نهایت او تابستان سال گذشته راهی پاری‌سن‌ژرمن کرد.

با اینکه قرارداد اینتر با پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال ایکاردی به پارک دو پرنس شامل بندی می‌شود که فروش او به یک تیم ایتالیایی را مشروط به پرداخت ۱۵ میلیون یوروی دیگر به نراتزوری می‌کند، یوونتوس این بازیکن را زیر نظر گرفته تا در صورت عدم توافق با پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد، هموطن او را به آلیانتس تورین ببرد.

طبق ادعای استمپا یوونتوس با واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های ملاقات خواهد کرد تا درباره بازگشت این بازیکن به سری A مذاکره کند.

در همین حال این حتمال وجود دارد که یوونتوس دیبالا را به بارسلونا بفروشد اما اگر این اتفاق رخ ندهدT ممکن است هدف جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر برای جذب مهاجم چپ پای یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ محقق شود. یوونتوسی‌ها اخیراً پیشنهاد خود به دیبالا برای تمدید قرارداد که شامل افزایش حقوقش به ۱۰ میلیون یورو در سال بود را پس گرفتند و ظاهراً برنامه‌ای برای ارائه پیشنهاد جدید ندارند. این تصمیم باشگاه پس از آن اتخاذ شد که دیبالا و مدیران برنامه‌اش درخواست افزایش حقوق به ۱۵ میلیون یورو در سال را داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.