نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. تک گل نیمه اول را مهدی ترابی در دقیقه هشت به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران (۳۹ - احسان قهاری)، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و علی آل‌کثیر.

داور: محمد‌حسین زاهدی‌فر

دقیقه یک: حرکت تیمی و زیبای بازیکنان پرسپولیس در همین دقیقه نخست بازی این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه کم جان وحید امیری در دستان دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه ۸: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی که به قصد ارسال به روی دروازه نساجی فرستاده شده بود،‌ بدون دخالت بازیکنان و روی تعلل مدافعان به شکل مستقیم وارد دروازه نساجی شد. در این صحنه کنعانی‌زادگان معتقد بود که توپ با برخورد به پای او گل شده است.

دقیقه ۱۳: مهدی ترابی با حرکتی ترکیبی از جناج چپ خودش را به محوطه جریمه نساجی رساند که ضربه این بازیکن را جلالی‌راد برگشت داد.

دقیقه ۲۰: شوت علی داوران از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: ساکت الهامی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۹: ضربه سر مغانلو روی کرنر ارسالی ترابی به شکلی خطرناک و پس از برخورد به مدافعان نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: شوت شهریار مغانلو روی چرخش این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: حامد لک نیز به دلیل اعتراض از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: یکی از اعضای کادر فنی نساجی از روی نیمکت اخراج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.