سرمربی تیم فوتبال چلسی از اینکه تیمش با غلبه بر پورتو به شکست اخیر خود مقابل وست‌برومویچ واکنش نشان داد، خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال چلسی از اینکه تیمش با غلبه بر پورتو به شکست اخیر خود مقابل وست‌برومویچ واکنش نشان داد، خوشحال است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) موفق شد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان با نتیجه ۲ بر صفر پورتو را شکست دهد تا کار راحت‌تری برای بازی برگشت در همین ورزشگاه داشته باشند، پس از این دیدار گفت: برای بازیکنان ما مهم بود که بلافاصله پس از شکست ۵ بر ۲ مقابل وست‌برومویچ، دروازه خود را در این دیدار بسته نگه دارند و در کنارش به پیروزی برسند.

وی افزود: در نیمه اول کمی به دردسر افتادیم، چون کمی دچار تنش شدیم و به اندازه کافی فضا در اختیارمان نبود و دقت لازم را هم نداشتیم. بازی سختی بود، چون پورتو بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاشت. قبول داریم که کمی خوش‌شانس هم بودیم که دروازه‌مان در این دیدار بسته ماند، اما خودمان بین اعضای کادر فنی گفته بودیم که پس از شکست سنگین مقابل وست‌برومویچ بهترین اتفاق برای ما بسته نگه داشتن دروازه‌مان در این دیدار است.

چلسی حالا باید خود را برای بازی شنبه شب با کریستال‌پالاس و سپس برای بازی برگشت با پورتو آماده کند که قرار است سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.