سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه بعد از باخت تیمش به گیتی پسند، از مربی تیم حریف انتقاد کرد و گفت: کاش نتیجه درون زمین رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر فوتسال، امروز تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در خانه خود تیم سن ایچ ساوه را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست بدهد.

جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ در پایان این مسابقه جنجالی گفت: بازی خوب بود اما خراب شد. کاش نتیجه درون زمین رقم می‌خورد. سر و صدای زیادی بود و فشار زیادی روی داور ایجاد شد که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. این مسئله به نیمکت تیم گیتی پسند و یکی از نفرات نیمکت آنها بر می‌گشت. کل لیگ می‌داند او چقدر سر و صدا و شلوغ می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد داور مسابقه، ادامه داد: هرچه سطح بازی‌ها بالاتر می‌رود، باید داور مسابقه هم معروفتر باشد. البته از داور بازی امروز گلایه ندارم. تمرکز او را به هم زدند. در این وضعیت داور باید طرف را اخراج کند و خداحافظ! حتی اگر این فرد من باشم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ یادآور شد: در یک صحنه تک به تک برای ما، متاسفانه یک نفر سوت زد. در یک صحنه هم بازیکنان گیتی پسند در حالی که بازیکن ما مصدوم روی زمین بود بازی را شروع و برتری نفری ایجاد کردند. روز بدی بود. به بازیکنان سن ایچ خسته نباشید می گویم ولی برد به هر نحو قشنگ نیست.

اصغری مقدم همچنین با اشاره به مشکلات تیمش گفت: ما محدودیت بازیکن داریم. به نظرم در این دوره از لیگ هر تیمی بازیکن بیشتری داشته باشد، موفقتر است. امروز دو بازیکن اصلی خود را نداشتیم. نادر حنیفی روز گذشته به ما اضافه شد. در کل با ۵-۶ بازیکن بازی می‌کنیم. امروز خسته بودیم ولی این باخت چیزی از ارزش سن ایچ کم نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.