دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: همه ما تا پایان لیگ برتر ماموریت سختی در پیش داریم و باید از این ماموریت سربلند بیرون بیاییم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: همه ما تا پایان لیگ برتر ماموریت سختی در پیش داریم و باید از این ماموریت سربلند بیرون بیاییم. سعید جلالی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر سایپا در جام حذفی گفت:‌ این بازی برای همه اعضای نساجی مهم بود چون نیاز مبرمی به برد داشتیم تا در ادامه بازی‌های این فصل روحیه و انگیزه بیشتری داشته باشیم. این بازی خیلی سخت و پرفشار بود ولی خوشحالم که در نهایت در ضربات پنالتی به برد رسیدیم تا به مرحله بعدی برویم. اتفاق مهم این بود که هواداران را خوشحال کردیم و از طرفی حالا با این برد روحیه بازیکنان هم برای ادامه بازی‌ها بالاتر رفت.

جلالی‌راد در خصوص عملکرد خوبش در این بازی عنوان کرد:‌ خوشحالم که با تلاش دیگر بازیکنان به‌خصوص مدافعان تیم، در طول ۹۰ دقیقه گل نخوردم و دو ضربه پنالتی را هم مهار کردم. برای من خوشحالی هواداران نساجی از هر چیزی مهمتر است و مطمئنا در بازی‌های بعد هم نهایت تلاشم را به‌کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

دروازه‌بان نساجی در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند؟» تصریح کرد: همه ما تا پایان لیگ برتر ماموریت سختی در پیش داریم و باید از این ماموریت سربلند بیرون بیاییم. می‌دانیم کار سختی داریم ولی به‌خاطر اسم نساجی و هواداران متعصبش تا آخرین هفته می‌جنگیم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

جلالی‌راد در خصوص بازی بعدی تیمش برابر سایپا در لیگ برتر گفت: این بازی مثل یک فینال برای ما مهم است. ما میزبان هستیم و قطعا باید این بازی را ببریم تا موقعیت خودمان را در لیگ برتر بهتر کنیم. امیدوارم مثل جام حذفی در لیگ برتر هم سایپا را شکست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.