گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در دیدار با سپاهان بینندگان تلویزیونی از دیدن یک ماراتن فوتبالی لذت بردند.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در دیدار با سپاهان بینندگان تلویزیونی از دیدن یک ماراتن فوتبالی لذت بردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به باشگاه سپاهان و بازیکنان و کادر فنی این تیم و دوست خوبم محرم نویدکیا تبریک می‌گویم. بسیاری از بینندگان از دیدن این ماراتن فوتبالی لذت بردند. به باشگاه مس رفسنجان و بازیکنان و اعضای کادر فنی هم تبریک می‌گویم چون توانستیم در برابر تیم خوب سپاهان چنین عملکردی داشته باشیم.

وی افزود: برابر تیم پرمهره و باکیفیت سپاهان فوتبال خوب و بابرنامه‌ای ارائه دادیم و مسیر بازی کاملاً طبق برنامه‌ریزی ما جلو رفت. با اینکه برخی مسائل را به بازیکنان گوشزد کرده بودم دقیقاً از همان نقطه و روی اشتباه یک گل خیلی ساده خوردیم. موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم و فرصت‌هایی هم ایجاد کردیم و در نهایت بدشانس هم بودیم، چون از دقیقه ۱۱۹ تا ۱۲۰ یک شوت ما به تیرک دروازه سپاهان خورد و یک توپ را هم از روی خط دروازه برگشت دادند. به هر حال این فوتبال است و کیفیت فنی تیم مس رفسنجان و بازیکنان توانمندی که دقیقاً به متد کاری من عمل می‌کنند بر همگان واضح و مبرهن شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: جام حذفی برای ما تمام ‌شده است. سختی زیادی کشیدیم و نتوانستیم پاداش ۱۲۰ دقیقه مبارزه خود را بگیریم و امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد چون فکر می‌کنم حداقل تکلیف این بازی باید در ضربات پنالتی مشخص می‌شد. به تیم خوب سپاهان و محرم نویدکیا تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسیری که دارند موفق باشند.

ربیعی با بیان اینکه به سوالات درباره داوری پاسخ نمی‌دهم، گفت: تنها این را بگویم که اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم شرایط آسان‌تر بود چون ۱۰ نفره بازی کردن برای بازیکنانی که بیش از ۱۰۰ دقیقه بازی کرده‌اند سخت است.

وی درباره عملکرد مهدی کیانی بیان کرد: کیانی در سپاهان و پیش از آن در تراکتور توانمندی خود را نشان داده است. تیم ما در نیم‌فصل چند خرید داشت و چند بازیکن جوان و یک بازیکن باتجربه به خدمت گرفتیم و قطعاً حضور مهدی کیانی به ادامه روند تیم و من کمک خواهد کرد. از عملکرد او در بازی امروز بسیار راضی بودم چون بازیکن بسیار تاکتیک‌پذیری است و در مدار نظم و هماهنگی تیم عمل می‌کند که نشان از حرفه‌ای بودن او دارد. به کیانی خدا قوت و خسته‌نباشید می‌گویم چون با اینکه حدود ۲ ماه و نیم از شرایط بازی دور بود هم در بازی قبلی برابر گل‌گهر ۹۰ دقیقه بازی کرد و هم مقابل سپاهان ۱۲۰ دقیقه به میدان رفت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره رفتار نامناسب عقیل کعبی پس از اخراج و بی‌احترامی این بازیکن به داور تصریح کرد: درباره داوری اصلاً صحبت نمی‌کنم. درباره واکنش کعبی چون در آن لحظه حواسم به بازی نبود و بعداً دیدم باید فیلم بازی را ببینم. نمی‌خواهم توجیه کنم و رفتار ناشایست از طرف هرکس در فوتبال قابل توجیه نیست اما نحوه اخراج این بازیکن و فشاری که در بیش از ۱۰۰ دقیقه بازی تحمل کرده شاید باعث شود در یک لحظه کنترل خود را از دست بدهد. عقیل کعبی بازیکن بسیار بااخلاقی است و کوچک‌ترین مسئله اخلاقی و حاشیه‌ای از او ندیده‌ام و اصلاً صدای این بازیکن درنمی‌آید.

ربیعی اضافه کرد: اگر کعبی بازیکن سابقه‌داری بود شاید می‌گفتم این رفتار، رفتاری عادی و تکرارشونده از طرف او است اما این بازیکن بسیار بااخلاق، منظم و حرفه‌ای است و تا به حال از این مسائل نداشته است. باید فیلم بازی را ببینم و با او صحبت کنم چون در آن لحظه جلوی من شلوغ بود و صحنه اخراج را ندیدم. البته هیچ‌گاه به خاطر یک حرکت سابقه خوب یک بازیکن را نباید خراب کرد. همه مرا می‌شناسند و می‌دانند اهل دروغ و ریا نیستم. بازی را باخته‌ام اما فقط درباره مسائل فنی صحبت کردم و به تیمم افتخار می‌کنم و دروغی ندارم که بگویم. کعبی یکی از بهترین بازیکنان ما از نظر رفتاری و اخلاقی است و این حرف‌ها اصلاً به او نمی‌چسبد. هر انسانی می‌تواند در آن لحظه کنترل خود را از دست بدهد اما شخصیت عقیل کعبی اصلاً چنین نیست.

وی درباره دلیل عدم حضور مهدی کیانی در مراسم تجلیل باشگاه سپاهان گفت: خود آقای کیانی باید این سوال را پاسخ دهد. من در اتاق مربیان بودم و از من خواستند بروم و از آقای ساکت و باشگاه سپاهان هم به دلیل عکس زیبایی که به من هدیه دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم فوتبال ما در مسیری حرکت کند که هر روز شاهد رشد و پیشرفت فوتبال ایران باشیم. فکر می‌کنم همه امروز از تماشای این بازی لذت برند و امیدوارم سپاهان در مراحل بعدی موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.