عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید طبق اساسنامه این فدراسیون، مدت زمان قانونی سرپرستی در این فدراسیون، ۳ ماه است.

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید گفت: به هر صورت این جلسه تودیع اعضای قدیم و معارفه اعضای جدید بود و افراد با هم خوش و بش می‌کردند. در این جلسه درباره آقای نبی و قنبرزاده و ریاست سازمان لیگ تصمیم گرفتیم.

وی درباره تودیع اعضای قدیم هیات رئیسه گفت: این مراسم شکل و شمایل خوبی داشت و از مسئولانی که زحمت کشیده بودند، تقدیر شد. البته مراسم بزرگی نبود اما کار قشنگی بود که از مسئولان سابق تشکر کردیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضور حمیدرضا آصفی، دپیلمات و سفیر سابق ایران در این جلسه گفت: او نقطه نظرات و راهکارهای لازم را برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت. بیش از این از علت و نحوه همکاری او با فدراسیون فوتبال اطلاع ندارم.

افشاریان همچنین درباره وضعیت ریاست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: آقای عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه موافقت کردند که آقای بهاروند تا پایان لیگ امسال، سرپرست سازمان لیگ باشند اما نکته‌ای که در اساسنامه وجود دارد این است که سرپرستی تا سه ماه اعتبار دارد و بعد از آن از درجه اعتبار ساقط است.

این داور بازنشسته درباره اینکه از او به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست کمیته داوران یاد می‌شود گفت: دوست دارم به جامعه داوری کمک کنم. دوست دارم حق داوری را در این فدراسیون بگیرم اما عاشق سینه چاک این کار نیستم. اگر از من بخواهند، دوست دارم کمک کنم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مردم فوتبال را دوست دارند اما مشکلات را هم می‌بییند. فدراسیون فوتبال باید یک اتاق شیشه‌ای باشد. ما نهایتا بتوانیم مشکلات مربوط به یکی، دو بازی را کتمان کنیم اما مردم متوجه مسائل هستند. بهترین راه، رو راست بودن است. من بلد نیستم چیزی را کتمان کنم. دوست دارم کنار هم باشیم و با هم کارها را سهیم شویم.

وی درباره استفاده از عصا در خلال جلسه هیات رئیسه این فدراسیون گفت: مچ پای راستم را اخیرا عمل کرده‌ام. عارضه ساییدگی مفصل داشتم و بعد از انتخابات این فرصت نصیبم شد که عمل جراحی را انجام دهم. الان حالم خوب است اما فعلا از عصا استفاده می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.