صندلی سرپرست تیم فوتبال استقلال مدت‌هاست که با یک چهره پیشکسوت و قدیمی پر می‌شود اما معمولا این جایگاه بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و اصل ماجرا در بسترهای دیگری دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیروز (دوشنبه)، نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال منصوب شد و قرار است فرزاد مجیدی به عنوان دستیار عبداللهی در این حوزه فعالیت کند. پست دستیار سرپرست، عنوان جدیدی است که در استقلال رونمایی شده و مدت‌ها در استقلال وجود داشته است. استقلال معمولا با سناریوی یک سرپرست و دستیارانی در کنار او، کارهای خود را جلو برده است، البته در این بین سنت‌شکنی‌هایی رخ داده اما خیلی مطلوب تیم نبوده است.

نمونه جدید این مساله کادر فنی سابق تیم فوتبال استقلال بود؛ جایی که پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال بود اما او معمولا دست به کارهای اجرای تیم نمی‌زد و این امور را سعید رمضانی (یکی از افراد معتمد محمود فکری) و فرد دیگری انجام می‌دادند.

همچنین اگر چند سال عقب‌تر برویم می‌توانیم از منصور پورحیدری نام ببریم. پیشکسوت فقید استقلال پیش از درگذشتش، سرپرست تیم فوتبال استقلال بود اما او به کارهای اجرایی و جزئی تیم نمی‌پرداخت و فردی به نام محسن خدایی کارهای اجرایی تیم را انجام می‌داد.

در این مدت، استقلال سنت‌شکنی‌هایی انجام داده و افرادی مثل سعید رمضانی را سرپرست کرده که البته بعضا با انتقاد پیشکسوتان استقلال همراه بود و در نهایت روند، به حالت قبلی خود بازگشت.

این روندی که چندین سال است در استقلال رواج پیدا کرده، باعث شده یک پیشکسوت در جایگاه سرپرستی استقلال قرار بگیرد ولی جایگاه سرپرست برای آن پیشکسوت، تشریفاتی باشد و فرد دیگری به انجام امور بپردازد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )