سرمربی تیم فوتبال پورتو می‌گوید تیمش با انگیزه کسب یک برد دیگر برابر یوونتوس به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال پورتو می‌گوید تیمش با انگیزه کسب یک برد دیگر برابر یوونتوس به میدان خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در خانه یوونتوس به میدان می‌رود که به لطف پیروزی ۲ بر یک بازی رفت، شانس زیادی برای صعود دارد.

پیروزی، تساوی و حتی باخت همراه با ۲ گل زده (در صورتی که اختلاف دو تیم در نتیجه نهایی بیش از یک گل نباشد) از سوی پورتو می‌تواند این تیم را به مرحله بعدی برساند. با این وجود سرمربی تیم پرتغالی می‌گوید برای کسب پیروزی به تورین رفته و چیزی جز این هم او را راضی نمی‌‌کند.

سرجیو کنسیسائو گفت: این بازی نبرد ۱۱ بازیکن برابر ۱۱ بازیکن است. بازیکنان من هر کاری از دست‌شان ساخته باشد انجام خواهند تا از اعتبار نماد باشگاه که روی سینه‌‌شان نقش بسته است دفاع کنند. پورتو تیمی است که تاریخچه‌ای غنی از حضور در رقابت‌‌های اروپایی دارد پس برایش مهم است که به مراحل پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

کنسیسائو ادامه داد: ما طوری برای این بازی آماده شده‌ایم که برای کسب یک نتیجه مثبت به میدان برویم و برای تیمی مانند پورتو، تنها کسب پیروزی است که می‌تواند یک نتیجه مثبت تلقی شود.

تیم‌های فوتبال پورتو و یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.