تیم فوتسال کراپ الوند با وجود هزینه های زیاد نتوانسته انتظارات را در لیگ برتر فوتسال برآورده کند.

به گزارش ایسنا، تیم کراپ الوند که پس از صعود به لیگ دسته اول تیمی قدرتمند روانه مسابقات کرد در مرحله اول بازی ها انتظارات را برآورده نکرده و حالا باید دید که در مرحله دوم چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت.

این تیم پیش از شروع مسابقات با جذب ستاره‌های متعددی چون مهدی جاوید، مصطفی نظری، علی عابدین، مهران عالیقدر، سعید افشار، علیرضا رفیعی پور و... و استخدام رضا لک به عنوان سرمربی، چهره یک مدعی و لقب کهکشانی را به خود اختصاص داد اما با شروع مسابقات نتوانست انتظارات را برآورده کند و به عنوان ضعیف‌ترین تیم به جمع ۶ تیم راه یافته به مرحله دوم لیگ برتر انتخاب شد.

حضور کراپ در لیگ برتر فوتسال همه را یاد تیم‌های بزرگی مثل فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان می‌اندازد. این باشگاه نیز با هزینه شخصی نخ باف مدیرعامل خود روانه مسابقات شده و به نظر می‌رسد برنامه بلندمدت برای موفقیت و قهرمانی دارد اما فارغ از مدیریت خوب و هزینه‌های زیاد این باشگاه، از نظرفنی این تیم نتوانسته خوب کار کند و در اکثر بازی‌ها در بیرون از خانه شکست را تجربه کرده و همچنین نیمه مربیان را بازنده بوده است.

این تیم در نیم فصل لیگ برتر نیز نسبت به بقیه تیم‌ها عملکرد بهتری داشت و با استخدام مسلم رستمی‌ها، افشین کاظمی و مسعود محمدی سروصدای زیادی به پا کرد و حالا انتظار می‌رود با شروع مرحله دوم مسابقات عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد.

از تیمی که سال اول حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند انتظار قهرمانی نمی‌رود اما انتظار می‌رود کادر فنی و بازیکنان این تیم قدر هزینه‌هایی که بخش خصوصی برای فوتسال می‌کند را بدانند و با کسب نتایج خوب کاری‌کنند تا امسال کراپ در فوتسال باقی مانده و امثال این تیم در فوتسال زیاد شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.