نماینده مردم اهواز در مراسم اهدای اقلام ورزشی باشگاه فولاد خوزستان به تیم های فوتبال محلات اهواز، گفت: فولاد خوزستان می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد.

در مراسمی با حضور سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، ایوب غزی رئیس شورای ورزش محلات اهواز و سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، طی تفاهم نامه ای اقلام اهدایی ورزشی از سوی باشگاه فولاد به تیم های فوتبال محلات اهواز اهدا شد.

در این مراسم که در باشگاه فولاد برگزار شد، سید کریم حسینی، نماینده اهواز در مجلس اظهار کرد: حرکتی که امروز به همت مسئولان ورزش محلات اهواز و باشگاه فولاد خوزستان انجام شد، ثابت کرد که یک باشگاه ورزشی می تواند یک باشگاه فرهنگی نیز باشد و جنبه فرهنگی آن با این گونه اقدامات نمود پیدا می کند.

وی در ادامه بیان کرد: ما اعتقاد داریم که ورزش و محلات و زمین های ورزشی محلات میدان و عرصه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی و باشگاه ها است و در جاهایی واقعا مدیون ورزش محلات، زمین های خاکی و سالن های بدون تشریفات و بدون امکانات خاص هستیم.

نماینده مردم اهواز همچنین گفت: جا دارد از آقای قلعه نویی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و همچنین آقای آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و کلیه همکارانشان برای برداشتن این گام مبارک تبریک گفته و از این عزیزان تشکر کنم. به عنوان خادم مردم و به ویژه ورزش و ورزشکاران اعلام می کنم که این گام خوب می‌تواند الگویی برای سایر باشگاه‌ها در کشور و استان باشد، چراکه امروز شاهد هستیم باشگاهی که توانسته در فوتبال خودش را ثابت کند، دستش را روی سر ورزشکاران محلات، نوجوانان و جوانانی که با هجمه های گوناگون فرهنگی مواجه هستند کشیده و با توجه به ورزش خدمتی به جامعه پیرامونی خود می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه نیز جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز اظهارکرد: قطعا این گونه حمایت ها از ورزشکاران محلات می‌تواند ثمرات بسیار خوبی در اهواز داشته باشد.

وی افزود: بنده از طرفداران تیم فولاد خوزستان هستم و در جایگاهی که دارم بارها برای این باشگاه تلاش کردم که نمونه بارز آن بازی خاطره انگیز تیم‌های فولاد و پرسپولیس در فصول گذشته است که برخلاف تصمیم و مصوبه شورای تامین استان، بر انجام شدن این بازی تاکید داشته و جلوی لغو بازی را گرفتم و خوشحالم که آن بازی با یکی از زیباترین نمایش های فولاد خوزستان همراه بود و با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم شهرمان پایان یافت.

عالمی نیسی همچنین عنوان کرد: حرکت امروز باشگاه فولاد خوزستان نیز در یاد و خاطره ها باقی خواهد ماند و ما نیز در فرمانداری اهواز برای کمک به باشگاه فولاد خوزستان در همه زمینه ها آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز، گفت: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت عظیم فولاد خوزستان و به تبع آن باشگاه فولاد خوزستان انجام شده و می‌تواند الگویی مناسب برای سایر باشگاه‌های ورزش کشورمان باشد. باشگاه فولاد متعلق به مردم است و باعث خوشحالی ماست که در کنار هزینه های سنگین در فوتبال قهرمانی، وظیفه مان را با حمایت از ورزش و فوتبال محلات در قبال مردم انجام دهیم.

وی بیان کرد: بنده در ماه های گذشته به صورت اتفاقی بازدیدی از زمین های خاکی فوتبال در منطقه کوت عبدالله داشتم و از نزدیک با بازیکنان فوتبال محلات اهواز به گفتگو پرداختم و از نزدیک شاهد کمبودها و کاستی های آن ها بودم، لذا سریعا از لحاظ کار سیستمی با آقای غزی مدیریت محترم ورزش محلات اهواز ارتباط برقرار کرده و با طرح موضوع در هیات مدیره محترم شرکت فولاد و متعاقب آن باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و با نظر مثبتی که همه عزیزان داشتند این اتفاق برای اولین بار در اهواز رخ داد.

آذری در ادامه به تاکید هیات مدیره شرکت فولاد بر انجام این گونه اقدامات اشاره کرد و افزود: طی روزهای گذشته آقای طاهری رییس محترم هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان نیز تاکید داشتند که از این قبیل حرکت‌های فرهنگی ورزشی در باشگاه بیشتر انجام شود و بنده این نوید را می دهم که در سال ۱۴۰۰ در راستای رسالت های اجتماعی که در برنامه چهار ساله باشگاه گنجانده شده، اقدامات مشابهی برگزار خواهد شد و امیدوارم در این روزهای نزدیک به عید نوروز توانسته باشیم به نوعی موجبات خوشحالی مردم خوب، دلاور و فرهیخته استان خوزستان و بازیکنانی که در ورزش محلات مشغول هستند را با این هدیه ناقابل از سوی شرکت فولاد خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان بوجود بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: امیدوارم این حرکت فرهنگی ورزشی در همه باشگاه ها شکلی اساسی و منطقی به خود بگیرد و بتوانیم ان‌شاالله کمک شایانی به ورزش محلات کرده باشیم، حقیقتا اگر کاری امروز انجام شده، وظیفه شرعی و عرفی باشگاه فولاد خوزستان بوده است و ان‌شاالله این اتفاق در شرکت سهامی فولاد خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان ادامه دار باشد و مدیرانی که بعد از من نیز می آیند این قضیه را به شکلی بهتر و در ابعادی بزرگتر انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.