هافبک تیم فوتبال شهر خودرو فشار روحی روی بازیکنان و سرمربی این تیم پیش از دیدار مقابل پیکان را وحشتناک توصیف کرد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو فشار روحی روی بازیکنان و سرمربی این تیم پیش از دیدار مقابل پیکان را وحشتناک توصیف کرد. امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: قبل از این بازی مسئولان استانی در تمرینات ما حاضر شدند و این موضوع روحیه و انگیزه بازیکنان را بیشتر کرد. آنها قول دادند که مشکلات را حل کنند و در این مدت سرمربی ما هم خیلی تلاش کرد تا مشکلات حل شود. خدا را شکر که بازی خوبی برابر پیکان انجام دادیم و در نهایت هم به حق‌مان رسیدیم.

وی در ادامه افزود: در چند هفته فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت و روح و روان ما به هم ریخته بود. خیلی مواقع مشکل بلیت پرواز داشتیم و حتی در یک بازی هم ما را نمی‌خواستند به استادیوم راه بدهند. از لحاظ مالی و امکاناتی نیز مشکل داشتیم، ولی حالا امیدوارم این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

کریمی که در این بازی موفق به ثبت دومین پاس گل خود در لیگ برتر شد، درباره عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: پاس گل من هم زحمت همه بچه‌ها بود که الجبوری آن را تبدیل به گل کرد. من همیشه تلاشم را می‌کنم تا بازیکن مؤثری باشم، تا اینجا هم خوب کار کردم هر چند که کادر فنی باید در مورد عملکردم نظر بدهد.

هافبک شهر خودرو راجع به بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در جام حذفی تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند و ما هم این هدف را داریم. بازی اول هم برابر ذوب‌آهن است که بازی سختی خواهد بود، ولی امیدوارم گام اول را محکم برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.