عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما نیاز به تجربه اعضای سابق هیات رئیسه داریم و قرار نیست از روی آنها رد بشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در پایان نشست معارفه هیات رئیسه جدید و سابق فدراسیون فوتبال گفت: مراسمی شکیل و در خور هیات رئیسه قدیم برگزار شد. اعضای قدیمی هیات رئیسه کسانی نیستند که بخواهند پشت سر فدراسیون صحبت کنند. هرکجا به بن بست بخوریم از تجارب آنها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: خبری که شب گذشته در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت، استعفای آقای نبی بود که از آن شوکه شدیم. خود عزیزی خادم هم شوکه شد. نبی علاقه مند بود که استعفا بدهد. باید از ایشان تشکر کنیم چون در بحث اساسنامه و آرامش فدراسیون خیلی زحمت کشید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اتفاق خوب مراسم امروز، بدرقه اعضای هیات رئیسه سابق بود و قول گرفتیم کنار ما باشند. نیاز به تجربه آنها داریم. درست است فدراسیون از اعضای جدید و جوان تشکیل شده ولی این جوانی به تنهایی کمک نمی‌کند و نیاز داریم پیشکسوتان مثل اعضای سابق هیات رئیسه کنارمان باشند. ما مسیر آنها را ادامه می‌دهیم نه اینکه از روی آنها رد شویم، خراب کنیم و مسیر جدیدی را تعیین کنیم.

ماجدی درباره پست منصور قنبرزاده در فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: آقای قنبرزاده فعلاً سرپرست دبیر کلی فدراسیون است. باید کار را شروع کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

این عضو هیات رئیسه همچنین تاکید کرد که تکلیف کمیته‌ها هنوز مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.