منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از اعتمادی که اعضای هیئت رئیسه به او داشتند، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از انتخابش به این سمت اظهار داشت: باید از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کنم که به بنده لطف کردند و اعتماد داشتند.

وی افزود: برحسب وظیفه باید از استاد خودم تشکر کنم. ما از اولیای خدا و اساتید آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال ۸۵ که در باشگاه نفت تهران مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه را به عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف به ما داد. او همیشه اخلاق خوب و نیکو داشت و تا زمانی که در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، از او رهنمود می‌گرفتم. تقدیر این شد که یک شاگرد بیاید و در جایگاه استاد خود قرار بگیرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هر چیز بیشتری بخواهم بگویم، تکراری می‌شود، اما می‌خواهم این قوت قلب را از نبی بگیرم که واقعا کمک کنند. یکی از مواردی که باعث شده بود جرات نکنم به این حوزه ورود کنم، وزن سنگین نبی بود که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تخصصی و اخلاقی الگویی برای بنده بود. از همه عزیزان تشکر ویژه دارم، به خصوص از هیئت رئیسه قبلی که تک تک آنها و هیئت رئیسه جدید از دوستان بنده هستند.

همچنین سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از احتمال لغو ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برای لیگ بیست و یکم خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.