سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم در پایان امسال جشن بقا در لیگ برتر را بگیریم و سال آینده برای سهمیه آسیا بجنگیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم در پایان امسال جشن بقا در لیگ برتر را بگیریم و سال آینده برای سهمیه آسیا بجنگیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم خدا این توفیق را بدهد تا بتوانم به تیم و هواداران نساجی کبیر خدمتی خوب انجام دهم و کار ناتمام گذشته را به اتمام برسانم. می‌دانم شرایط تیم به گونه‌ای است که مردم سرخورده و دل‌شکسته هستند و این حق هواداران نساجی نیست. جایگاه نساجی هم جایگاه خوبی نیست و نباید این جای جدول باشد.

وی با درخواست حمایت از هواداران نساجی، عنوان کرد: شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که باید همدیگر را حمایت کنیم و یک تیم واقعی باشیم. این تیم برای شخص و مالک نیست و برای مردم مازندران و دل خسته‌هایی است که سال‌ها زحمت کشیدند و به لیگ برتر آمدند. این تیم باید در لیگ برتر بماند و حق نساجی جایگاه فعلی این تیم نیست. برخی مواقع شرایط برخلاف میل باطنی رقم می‌خورد، اما مطمئن هستم اگر هواداران که صاحبان اصلی تیم هستند با ما همراه و همسو باشند، هیچ کاری دور از دسترس نیست. سرمربی نساجی در خصوص اهداف این تیم گفت: امیدوارم در پایان امسال جشن بقا در لیگ برتر را بگیریم و سال آینده برای سهمیه آسیا بجنگیم. تنها دل نگرانی من عدم حضور هواداران در ورزشگاه است. ای کاش شرایط به گونه‌ای بود که تماشاگران در استادیوم بودند و می‌توانستیم از حضور آنها استفاده کنیم. دست تک‌تک هواداران نساجی را می‌بوسم و امیدوارم دعای آنها بدرقه راه سربازان تیم و نساجی که هویت مازندران است، باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.