عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکلاتی که کنون فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی خود را وصول کنند.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکلاتی که کنون فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی خود را وصول کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود اسلامیان پس از برگزاری مراسم تودیع و مراسم اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه از همان ابتدا جنبه‌های اخلاقی رعایت و از هیئت رئیسه قبلی تقدیر شد. این حرکت ارزشمندی بود. امیدوارم هیئت رئیسه جدید موفق باشد.

وی در مورد تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمام دوستان جدید، قبلاً در فوتبال بودند و اینطور نیست که یک تیم برود و یک تیم دیگر بیاید. همه این افراد در فوتبال بودند و امیدواریم بهتر از گذشته کار شود.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: طبق چیزی که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته پول او را بدهد. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا ۱۵۰ میلیون دلار بود، را می‌داد این مشکلات نبود. مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر همین موضوع است که نمی‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند.

«آیا اهمالی در قرارداد ویلموتس نبود؟» اسلامیان در واکنش به این پرسش گفت: هیچ اهمالی نبود و در نامه فیفا هم چنین چیزی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.