مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به شدت از سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به شدت از سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عباسی درباره حضور خود در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای پیگیری شکایت خود از رسول خطیبی به فدراسیون فوتبال آمده بودم و دفاعیات باشگاه را به مسئولان کردم تقدیم کردم. برای ادامه دادرسی و روند بهتر پرونده هم هم یک وکیل کاربلد استخدام می‌کنیم. برای ادامه طرح شکایت به فدراسیون فوتبال آمده بودم و همه از این موضوع ضربه خوردند. همه دلخوشی مردم به تیم شهر و استان خودشان است. شرایط تیم به وضعیت قبلی برمی‌گردد و با انتخاب سرمربی، شرایط به دوران خوب بازخواهد گشت.

وی درخصوص لطمه وارد شده به آلومینیوم اراک با جدایی خطیبی بیان کرد: این موضوع به ما لطمه زده و آثار آن را می‌بینید. ما هم در هیئت‌مدیره باید سریع‌تر تصمیم می‌گرفتیم. به اعضای هیئت‌مدیره گفتم باید سریع‌تر جابجایی انجام شود و اتفاق سنگینی نیفتاده اما لطمه‌های سنگینی دیدیم. اشکال در حمایت از تیم در مقابل تصمیمات سرمربیان است و پیش از نشست هیئت‌رئیسه به اعضا گفتم مواردی را لحاظ کنید که قراردادها به رویت کمیته‌ای برسد که تیم‌ها با تغییر سرمربی و ارکانش، اینگونه تاوان ندهند.

« هر سرمربی که از تیم جدا می‌شود، سایر مربیان هم ساز جدایی می‌زنند و باید مراقب این مسئله باشیم.»، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ضمن بیان این جمله گفت: تیم‌ها در این شرایط به شدت آسیب می‌بینند و ما این موضوع را مقابل سپاهان به شدت لمس کردیم. مقصر این مسئله ما نیستیم؛ بلکه وجدان کاری دوستانی مقصر است که به خود اجازه می‌دهند به این شکل از تیم جدا شوند و تیمی را سردرگم کنند.

عباسی در مورد استعفای رئیس هیئت‌مدیره باشگاه آلومینیوم و پایان کار دو عضو دیگر آن تصریح کرد: اکرمی فردی بسیار دوست‌داشتنی است و در تمام سختی‌ها و بحران‌ها کنار هم بودیم. سر رئیس هیئت‌مدیره به‌خاطر انتخابات خیلی شلوغ می‌شود. شرایط سایر اعضا مستقیماً ابلاغ نشده است. جلساتی داشتیم و صحبت‌هایی مطرح شد، اما ادامه قضایا به تصمیم دوستان مربوط است.

وی درخصوص گزینه‌های مد نظر آلومینیوم برای انتخاب سرمربی خاطرنشان کرد: بیش از ۵ یا ۶ گزینه در کمیته فنی به بحث گذاشته شد و در این باره بحث کردیم که در شرایط فعلی، کدام سرمربی می‌تواند کمک کند. تصمیمی که درباره سرمربی می‌گیریم، شرایط خاص قضیه است و او باید به سرعت به تیم اضافه شود تا دو دیدار باقیمانده سال ۹۹ را به سلامت پشت سر بگذاریم. حتماً یک نفر را که پتانسیل خوبی دارد، به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل آلومینیوم اراک با اشاره مجدد به جدایی خطیبی اظهار داشت: با شرایطی که برای جذب برخی بازیکنان داریم، تلاش می‌کنیم تیم را به شرایط قبلی و ایده‌آل مردم برسانیم. حضور ما فقط برای دلگرمی مردم بوده و شرایط خوبی داریم. شکست می‌تواند وجود داشته باشد اما تیم‌های بزرگتر از آلومینیوم هم دچار بحران شده‌اند و این موضوع در نتایج طبیعی است. آنچه که برای ما تأسف‌بار است، عوامل و عللی است که این مسئله را رقم زده است.

عباسی درباره احتمال جدایی بازیکنان آلومینیوم اراک گفت: به هیچ عنوان به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. چند بازیکن در زمان خطیبی از آلومینیوم خارج شدند که باید بازیکنان بهتری به تیم اضافه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.