هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت:‌ در بازی‌های قبلی بابت اشتباهات خودمان امتیاز از دست دادیم اما مطمئنا شرایط شهر خودرو هفته به هفته بهتر خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت:‌ در بازی‌های قبلی بابت اشتباهات خودمان امتیاز از دست دادیم اما مطمئنا شرایط شهر خودرو هفته به هفته بهتر خواهد شد. حسین مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: می‌دانستیم برابر آنها که جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند کار سختی در پیش داریم اما در این بازی خانگی هیچ هدفی جز برد نداشتیم. خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و مستحق برد هم بودیم، این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم باز آنها را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند خودش را به بالای جدول برساند؟» تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم اما با توجه با اینکه شهر خودرو تیم جوانی است، به زمان نیاز داریم. ما در بازی‌های قبلی هم که امتیازهای حساسی را از دست دادیم، به دلیل اشتباهات خودمان بود اما مطمئن هستم در ادامه شرایط شهر خودرو بهتر خواهد شد.

مهربان در خصوص اینکه آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطرنشان کرد: اوایل فصل برایم سخت بود، چون مصدوم شدم و چند بازی را از دست دادم. در ادامه اما شرایط بهتری پیدا کردم، البته این را هم بگویم که پُست اصلی من مهاجم است و امسال فقط در دو بازی در این پُست بازی کردم که مقابل آلومینیوم اراک و سایپا بود که یک گل زدم و یک پاس گل دادم. در بقیه بازی‌ها اما با تشخیص کادر فنی به‌عنوان هافبک چپ و راست بازی کردم، برای من نظر کادر فنی از هر چیزی مهمتر است چون دوست دارم به هر شکلی که شده به تیمم کمک کنم. مربیان در هر پستی که بخواهند بازی می‌کنم و مشکلی بابت این موضوع ندارم.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ذوب‌آهن در جام حذفی تصریح کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و یک اشتباه می‌تواند منجر به حذف هر تیمی شود. ذوب‌آهن تیم خوبی است اما ما با هدف برد به میدان خواهیم رفت. در جام حذفی می‌توانیم با عبور از یک مسیر کوتاه به قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.