سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید بین دو نیمه بازی با کریستال‌پالاس به شاگردانش گفته که بابت دریافت گل تساوی تیمش خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید بین دو نیمه بازی با کریستال‌پالاس به شاگردانش گفته که بابت دریافت گل تساوی تیمش خوشحال است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک بر کریستال‌پالاس غلبه کنند و به رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این دیدار گفت: بازی خوبی و پرشوری بود. از دقیقه ۳۵ تا ۴۶ ما کمی کنترل بازی را از دست دادیم. ما در این مقطع از بازی کنترل بر روی خطوط و توپ را از دست دادیم و به کریستال‌پالاس فرصت دادیم تا به دروازه ما نزدیک شود و همین باعث شد تا ارسال‌هایی روی دروازه ما داشته باشند و صاحب ضربات کرنر هم شوند. از دید من گلی که دریافت کردیم، نتیجه همین از دست دادن کنترل بر بازی بود. نیمه اول بد نبود، اما نیمه دوم واقعاً بهتر بودیم.

وی افزود: وقتی در آخرین دقیقه از نیمه اول بازی گل دریافت می‌کنید، معمولاً تیم با احساسات بد به رختکن می‌رود و نیمه دوم را با ناراحتی از دریافت آن گل آغاز می‌کند. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که بایت دریافت این گل خیلی خوشحالم. آنها با خود فکر کردند که من دیوانه شده‌ام! در واقع این اثباتی بر این بود که اگر کنترل بر بازی را از دست بدهید، بسته نگه داشتن دروازه کار دشواری است. نتیجه یک - یک ما را در موقعیتی قرار داد که باید نیمه دوم هجومی بازی می‌کردیم. به نظرم این حس به بازیکنان منتقل شد و آنها آرامش پیدا کردند و به ادامه بازی خوشبین بودند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام همچنین در تمجید از بال ولزی‌اش که در ادامه روند رو به رشد خود، در این دیدار هم دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: من به گرث بیل اعتماد دارم و بابت عملکردی که از خود ارائه می‌دهد، احترام می‌گذاریم. بیل و هری کین گل‌های فوق‌العاده‌ای به ثمر رساندند. هیونگ‌مین سون هم سخت برای تیم تلاش کرد. بازیکنانی ذخیره‌ای هم که وارد میدان شدند باعث بهتر شدن بازی‌مان شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.