مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بعد از اینکه به هوش ‌آمدم، خانواده‌ام به من گفتند باید از بین آنها و فوتبال یکی را انتخاب کنم.

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بعد از اینکه به هوش ‌آمدم، خانواده‌ام به من گفتند باید از بین آنها و فوتبال یکی را انتخاب کنم. علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص‌ اتفاقی که در بازی با پیکان دچارش شد، گفت: من هیچ چیزی از آن صحنه یادم نمی‌آید و‌ فقط بچه‌ها به من گفتند که در حال مرگ بودم که رحمتی و پزشک پیکان نجاتم دادند. مثل اینکه آنها دست‌شان را در دهانم گذاشته بودند که فکم بسته نشود و باید از آقا مهدی و پزشک پیکان تشکر کنم، البته اول از همه لطف خدا بود که دوباره به هوش آمدم و باید خدا را هزاران بار شکر کنم. بعد از آن ضربه‌ای که به من برخورد کرد روی‌ هوا بیهوش شدم و خدا را شکر می‌کنم که به هوش آمدم.

وی که با ابراهیم صالحی برخورد کرده بود، ادامه داد: این بازیکن با من تماس گرفت و خیلی هم ناراحت بود اما من گفتم که فوتبال همین است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. بعد از این اتفاق خانواده من هم شرایط سختی را سپری کردند و همسر من هم در تهران بود. آنها آنقدر ناراحت بودند که وقتی به هوش آمدم به من گفتند که از بین آنها و فوتبال یکی را انتخاب کنم.

نعمتی در خصوص اینکه چه زمانی به تمرینات شهر خودرو بازخواهد گشت، گفت: امروز به تمرینات رفتم و در کنار زمین بودم، کمی هم حالت تهوع داشتم و‌ تمرین نکردم. فکر می‌کنم کمی زمان نیاز دارم تا به شرایط طبیعی برگردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )