باشگاه بایرن مونیخ آخرین وضعیت مدافع آلمانی خود را که در دِرکلاسیکر دچار مصدومیت شد، تشریح کرد.

باشگاه بایرن مونیخ آخرین وضعیت مدافع آلمانی خود را که در دِرکلاسیکر دچار مصدومیت شد، تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ عصر امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، با آزمایش‌های تکمیلی که امروز روی ژورم بواتنگ ۳۲ ساله صورت گرفت، مشخص شد که این مدافع آلمانی دچار کشیدگی کپسول مفصلی در زانوی چپ خود شده است و در روزهای آتی ریکاوری خود را کامل خواهد کرد.

باشگاه بایرن زمان دقیق بازگشت بواتنگ به میادین را مشخص نکرده اما رسانه‌های آلمانی خبر داده‌اند که مصدومیت او جدی نیست و برای مدت طولانی خانه‌نشین نخواهد بود. بر اساس همین گزارش‌ها این مدافع میانی بازی شنبه هفته آینده این تیم مقابل وردربرمن را از دست خواهد داد، اما می‌تواند در بازی برگشت مقابل لاتزیو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب باواریایی‌ها باشد.

بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان موفق شد بوروسیا دورتموند را در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و فاتح دِرکلاسیکر شود که بواتنگ در صحنه‌ای از بازی در حالی که از جانب بازیکنان حریف تحت‌فشار نبود، برای قطع توپی که مارکو رویس را در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر قرار می‌داد، پایش را دراز کرد و در انجام این کار هم موفق بود اما همین حرکت باعث مصدومیت او شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.