بازیکن پیشین ذوب‌آهن گفت: همدلی اعضای ذوب‌آهن باعث موفقیت تیم می‌شود و همه باید یک دل باشند و در یک مسیر حرکت کنند.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ذوب‌آهن با کادر مربی‌گری جدیدش اظهار کرد: درست است بازی اول سخت بود و شکست خوردند اما به هر حال باید به کادر جدید فرصت داده شود. حسن مثبتی که مجتبی حسینی دارد این است که تمام بازیکنان را می‌شناسد و در این زمینه اطلاعات قوی دارد و به نظر من این در جذب بازیکنان خوب تاثیرگذار است. شاید بازیکنان مطرح جذب نکند اما می‌تواند بازیکنانی جذب کند که به درد تیمش بخورند تا نقاط ضعف تیمش را بپوشاند.

او اضافه کرد: حسینی شناخت کافی روی بازیکنان کل تیم‌ها دارد و به اندازه کافی اطلاعات دارد و باید به او وقت داده شود. شرایط تیم خیلی با او فرق کرده است و پیروزی مقابل ماشین سازی هم باعث می‌شود ذوب‌آهن روزهایی خوبی را رقم بزند. ذوبی‌ها نیاز به برد داشتند و اکنون شرایط روحی‌شان فرق می‌کند. آن‌ها می‌توانند موفق شوند و خودشان را بالاتر بکشند. تیم‌ ذوب‌آهن اول نباید گل بخورد و بعد گل بزند.

صلصالی با بیان این‌که مهم‌ترین تغییر ذوب‌آهن سیستم دفاعی تیم است، گفت: بازیکنان بعد از حمله سریع سر جای خود برمی‌گردند و خیلی خوب روی این نقطه ضعف کار کردند. سیستم دفاعی تیمی ذوب‌آهن قبل از حسینی در وضعیت خوبی قرار نداشت اما حالا بسیار پیشرفت کرده‌اند و کار دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهند.

او درباره مدیریت باشگاه ذوب‌آهن گفت: مدیریت باشگاه تا الان خوب بود است و کاری که قبل از بازی با ماشین سازی انجام دادند بسیار زیبا بود. کتاب هدیه دادن شاید برای یک سری‌ها عجیب باشد اما همین که از لحاظ روحی و روانی دارند روی بازیکنان کار می‌کنند بسیار قابل تحسین است. مدیرعاملی ندیدم که تا به حال این کار را کرده باشد. در نیم فصل اول مهم‌ترین دلیل افت ذوب‌آهن این بود که بین مدیریت و کادر فنی اختلاف وجود داشت و بزرگ ترین ضربه را آن‌جا خوردند اما خداراشکر الان همه چیز عالی است و تعامل خوبی هم بین کادرفنی و باشگاه وجود دارد.

صلصالی اضافه کرد: مهم‌ترین دلیلش همین است و همدلی باعث موفقیت تیم می‌شود و همه باید یک دل باشند و در یک مسیر حرکت کنند. با این شرایط شک نکنید ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند و می‌تواند با این روند تا رده‌های ششم یا هفتم هم بالا بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.