تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با گزینش مربیان مشخص شد و سپاهان بیشترین نفرات در این تیم را دارد.

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با گزینش مربیان مشخص شد و سپاهان بیشترین نفرات در این تیم را دارد. خبرگزاری تسنیم در لیگ بیستم همانند پنج دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، ۱۱ بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های ۱۶ تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از مربیان یا آنالیزورها نظرخواهی و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

در تیم منتخب هفته هفدهم، سپاهان با توجه به برتری پرگل ۶ بر یک برابر آلومینیوم در هر سه خط دفاع، هافبک و حمله یک نماینده دارد. استقلال هم از یک بازیکن در این تیم بهره می‌برد اما پرسپولیس که این روزها با پیراهن مشکی به مصاف حریفان خود می‌رود نماینده‌ای در این هفته ندارد.

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر به‌شرح زیر است:

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

مدافعان: حسین ساکی (صنعت نفت)، فرشاد محمدی‌مهر (ذوب‌آهن)، مهدی تیکدری (تراکتور) و دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان)

هافبک‌ها: محمدرضا خلعتبری (سپاهان)، امیرحسین کریمی (شهر خودرو)، مهدی کیانی (مس) و محمود قائدرحمتی (نساجی)

مهاجمان: ارسلان مطهری (استقلال) و سجاد شهباززاده (سپاهان)

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - مس رفسنجان صفر صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس صفر سایپا صفر - نفت مسجدسلیمان صفر شهر خودرو مشهد ۲ - پیکان صفر آلومینیوم اراک یک - سپاهان اصفهان ۶ تراکتور تبریز ۲ - نساجی مازندران یک ذوب‌آهن اصفهان ۲ - ماشین‌سازی تبریز صفر استقلال یک - فولاد خوزستان صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.