سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابراز امیدواری کرد که رقیب دیرینه کاتالان‌ها در دربی مادرید بتواند بر اتلتیکومادرید غلبه کند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابراز امیدواری کرد که رقیب دیرینه کاتالان‌ها در دربی مادرید بتواند بر اتلتیکومادرید غلبه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) شاگردانش در خانه اوساسونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا، به حساس‌ترین بازی این هفته از رقابت‌ها میان دو تیم همشهری رئال و اتلتیکومادرید اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که رئال بتواند بر اتلتیکو غلبه کند.

اتلتیکومادرید در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا، با پنج امتیاز بیشتر نسبت به این تیم صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگاست. این در حالی است که رئال مادرید با تعداد بازی برابر با بارسایی‌‌ها تنها به صرف تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم قرار دارد. به همین دلیل کومان امیدوار است که در مصاف یکشنبه شب دو همشهری مادریدی، تیم سفیدپوش بتواند روخی‌بلانکو را ورزشگاه مترو پولیتانو شکست دهد.

کومان با اشاره به دربی مادرید، اهمیت کسب پیروزی مقابل اوساسونا را دو چندان دانست و به خبرنگاران گفت: این یک بازی مهم است. یکشنبه اتلتیکومادرید مقابل رئال بازی می‌کند و در آن بازی یکی از آنها یا هر دوی آنها امتیاز از دست خواهند داد. هر یک از این دو حالت رخ دهد، به نفع ما نیست، چون این یک تضاد بزرگ است. ما اول از همه باید روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم. باید این بازی را ببریم. در مورد دربی هم بهترین نتیجه برای ما این است که تیم اول جدول ببازد.

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا او با نتایجی که تا الان با بارسلونا کسب کرده توانسته است نظر هیئت مدیره باشگاه را برای ابقای او به عنوان سرمربی تیم در فصل آینده جلب کند، اظهار داشت: این مسئله در دستان من نیست. من یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم. خوشبختانه تا دو سه روز دیگر رئیس جدید باشگاه مشخص می‌شود و ما می‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. من روی کسب پیروزی با تیمم تمرکز دارم و می‌خواهم برای آن یک جام کسب کنم. مابقی چیزها در کنترل من نیست. تیم ما اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، اما باید ثبات داشته باشیم. ما باید روی کاری که انجام می‌دهیم، تمرکز کنیم. بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن (در لیگ قهرمانان) نتایجی که اخیراً کسب کرده‌ایم، روحیه تیم را بالا برده است. البته آن بازی روز چهارشنبه است. ما ابتدا باید مقابل اوساسونا بازی کنیم. درباره بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن هم روز قبل از آن حرف خواهیم زد.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره اینکه از میان سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه ترجیح می‌دهد کدام یک از آنها پیروز شوند، تصریح کرد: برای من فرقی ندارد که کدامیک از آنها پیروز شوند. هر سه آنها کمپین‌های انتخاباتی خوبی داشته‌اند. من هیچکدام از آنها را به دیگری ترجیح نمی‌دهم. خوشبختانه این اعضا هستند که تصمیم می‌گیرند کدامیک از آنها انتخاب شوند.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و اوساسونا فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ال‌سادار پامپلونا به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.