مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را برای این تیم در مصاف با مس رفسنجان ضروری دانست.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را برای این تیم در مصاف با مس رفسنجان ضروری دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید الهویی عصر امروز (جمعه) در صحبت‌های پیش از دیدار مس رفسنجان، اظهار داشت: مس رفسنجان فردا سعی خواهد کرد با از بین بردن فضاها، ساختار تهاجمی ما را کنترل کند. طی هفته تدابیر مناسب برای مقابله با ساختار دفاعی تیم مس رفسنجان را در نظر گرفته و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: نیاز داریم که بچه‌ها فردا با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز در دربی کرمان حاضر شوند. باید بچه‌های ما حساسیت این بازی و شرایط حساس کنونی تیم را درک کنند. تیم ما بازیکنان بزرگ و باکیفیتی هستند و قلب‌های شجاعی دارند، ولی باید سعی کنند که کمتر از بازی با سپاهان اشتباه کنند و تمرکز بیشتری نسبت به بازی سپاهان داشته باشند تا بتوانند از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، استفاده کنند.

مربی گل‌گهر اظهار کرد: در دقایق ابتدایی بازی با سپاهان آرتا و دشتی را از دست دادیم که در اختیار کادر پزشکی هستند. بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی و امیر قلعه‌نویی هستند تا فردا با توجه به برنامه بازی و استراتژی‌هایی که دارند، از آنها استفاده کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان فردا از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.