مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید کادر فنی در تلاش است تا استقلال به لحاظ نتیجه‌گیری و شکل بازی عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست پیش از بازی تیمش برابر فولاد در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد و به جای فرهاد مجیدی در این کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. همچنین مهران کاظمی به عنوان مدیر رسانه‌ای در این نشست حاضر شد تا به نظر برسد او به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

مصطفوی درباره غیبت فرهاد مجیدی گفت: پیش از شروع صحبت‌ها از طرف خودم و آقای مجیدی از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند. آقای مجیدی عذرخواهی کردند و گفتند در نشست بعد بازی برابر فولاد شرکت خواهند کرد.

او درباره بازی برابر فولاد گفت: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را در پیش داریم. فولاد تیمی با ساختار خوب است. فولاد موقعیت گل کمی به حریف می‌دهد. امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام شده، بتوانیم یک بازی خوب در خور نام باشگاه استقلال و با سه امتیاز داشته باشیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه تیمش چشم‌اندازی برای قهرمانی در پایان فصل‌ دارد؟ گفت: ما ۶ امتیاز از صدر جدول عقب هستیم و با هر دو تیم بالای خود بازی رو در رو داریم و تلاش می‌کنیم استقلال را به جایگاه واقعی‌ایش برسانیم. ما در این شرایط قبول کردیم مسئولیت استقلال را بپذیریم و تلاش می‌کنیم موفقیت تیم را به وجود بیاوریم. ما باید امتیازات لازم برای قهرمانی به دست آوریم. آقای مجیدی دنبال بهانه‌جویی نیست و دنبال این است تیم را به جایگاه واقعی‌ برساند و از نظر شکل بازی و نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره حضور کمالوند و پیروز قربانی در تیم استقلال گفت: من در جریان آقای کمالوند نیستم. آقای پیروز قربانی جلسه‌ای داشتند. من آقای قربانی در کلاس‌های مربی‌گری می‌شناسم. ایشان مربی با دانشی است اما ظاهرا جمع بندی که بین ایشان و فرهاد مجیدی به اینجا ختم شده است که او در سایپا بماند.

مصطفوی در خصوص وضعیت انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال گفت: من در جریان نیستم.

مربی استقلال در خصوص وضعیت کار فنی سابق گفت: بهتر است که آقای مجیدی جواب دهند. باشگاه خواست با کادر فنی سابق قطع همکاری کنند و با توجه به عمکلرد آقای مجیدی در فصل قبل، باشگاه به این نتیجه رسیده است باشگاه با این کادر عملکرد بهتری داشته باشد.

او در ادامه افزود: صلاح مملکت خویش خسروان دانند. هر کسی یک سبک مربی‌گری دارد و هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهند. ما مسئولیت تیم خود را داریم و شاید سبکی مورد پسند ما نباشد اما باید قانون‌گذار تصمیم بگیرد که چطور شرایط پیش برود.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که ممکن است فرهاد مجیدی با سیستم سه دفاعه بازی کند؟ گفت: بله! ممکن است.

او در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای باشگاه استقلال دارم و از هواداران می‌خواهم از ما برای بازی برابر فولاد و ادامه مسیری که داریم حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.