سرمربی پیکان می‌گوید تیمش نتوانسته همه بازیکنان مدنظر او را جذب کند.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار سرمربی پیکان پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: بازی‌ها در دور برگشت سخت‌تر شده و تیم‌ها با شناخت کافی وارد میدان می‌شوند. بازی با شهرخودرو، برای ما سخت است زیرا آن‌ها شرایط خوبی در جدول ندارند و برای برد وارد میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: ما هم با توجه به بازی خوب هفته گذشته‌مان، مصمم هستیم تا شهرخودرو را هم ببریم و شرایطمان در جدول بهتر شود. بازی می‌تواند باکیفیت باشد و دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کنند. زمین خوب ورزشگاه امام رضا (ع) هم این اجازه را به دو تیم می‌دهد که فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. اگر کارهای تاکتیکی ما درست انجام شود و بازیکنان تفکرات ما را پیاده کنند، برنده میدان خواهیم بود.

تارتار در خصوص استفاده از ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب تیمش در بازی قبل گفت: جوانترین تیم حال حاضر لیگ برتر است، تیم پیکان است. این دستاورد بزرگی برای ماست. وقتی یک جوان خوب بازی می‌کند و بازی می‌کند، انگیزه برای جوانان دیگر می‌شود و رقابت شکل می‌گیرد و تلاش‌ها افزایش پیدا می‌کند. خدا را شکر این اتفاق توأم با نتیجه شده و امیدوارم در دیدارهای بعدی این اتفاق بیفتد.

او درباره مشکلات شهرخودرو گفت: تا جایی که من می‌دانم، بحث واگذاری انجام شده و مشکلات حل شده است. به عنوان یک مربی می‌دانم یک بازیکن در زمین مشکلاتش را فراموش می‌کند زیرا به فکر سال‌های آینده خودش نیز است.

سرمربی پیکان در پایان گفت: بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و این گام مثبتی برای تیم ماست. در بحث نقل و انتقالات هم باید بگویم که خوب عمل نکردیم. دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، قیمت سرسام‌آوری دارد؛ هم خودش و هم باشگاه که درخواست مالی زیادی دارند. با این حال توانستیم آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را به خدمت بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.