مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در دیدار مقابل پیکان محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز است.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در دیدار مقابل پیکان محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز است. مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی از نساجی و پیوستنش به شهر خودرو گفت: دوست داشتم یک فضای جدید را تجربه کنم. از چند تیم هم پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت ترجیح دادم به شهر خودرو بروم، چون علاقه داشتم کار با آقایان رحمتی و فاضلی را تجربه کنم. من دوستان خوبی هم در شهر خودرو دارم و امیدوارم در این تیم روزهای خوبی را تجربه کنم.

وی با اشاره به تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: در مجموع ۹۰ دقیقه نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را با بدشانسی هدر دادیم. ما در زمان بدی گل خوردیم و ماشین‌سازی هم فقط دفاع می‌کرد، ولی به هر حال گل تساوی را در دقایق پایانی زدیم. با این حال حق ما در این بازی برد بود، ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

بایرامی ضمن بیان اینکه همه بازی‌های دور برگشت سخت است، درباره دیدار با پیکان اظهار داشت: پیکان جزو تیم‌های خوب لیگ است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی با توجه به شرایط میزبانی محکوم به برد هستیم. ما باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و گرفتن سه امتیاز این بازی می‌تواند شرایط ما را در جدول هم بهتر کند.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در مورد مشکلات اخیر این تیم تصریح کرد: تیم ما نیاز به حمایت مسئولان مشهد دارد و امیدوارم آنها به فکر تیم باشند. در حال حاضر سیدمهدی رحمتی به تنهایی در تلاش است تا خیلی از مشکلات را حل کند، ولی این مسئولان هستند که باید به مشکلات شهر خودرو رسیدگی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.