سرمربی تیم فوتبال پیکان به دشواری کار تیمش در مصاف با شهر خودروی مشهد واقف است و گفت در این بازی باید با هوشیاری کامل به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان به دشواری کار تیمش در مصاف با شهر خودروی مشهد واقف است و گفت در این بازی باید با هوشیاری کامل به میدان بروند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی‌ها در دور برگشت سخت‌تر است. همه تیم‌ها یکدیگر را آنالیز کرده‌اند و با شناخت بیشتری وارد بازی‌ها می‌شوند. دیدار با شهر خودرو هم از بازی‌های سخت ماست و با توجه به اینکه آنها جایگاه خوبی در جدول ندارند، برای برد وارد زمین می‌شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به برد خوب در دیدار هفته گذشته، مصمم هستیم که دیدار با شهر خودرو را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. بازی با کیفیتی خواهد شد و هر دو تیم فوتبال بابرنامه‌ای ارائه می‌کنند. زمین بسیار خوب ورزشگاه امام رضا (ع) هم این اجازه را می‌دهد هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. اگر بتوانیم برنامه‌هایی را که در ذهن‌مان است، در زمین پیاده کنیم، در این بازی هم به پیروزی خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در دیدار مقابل صنعت نفت تیمی جوان با ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال را بازی داد، اظهار داشت: به جرأت می‌توانم بگویم، جوان‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، پیکان است. در بازی هفته گذشته ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب قرار گرفتند و این دستاورد خوبی برای ماست. وقتی بازیکن جوان خوب بازی می‌کند، این انگیزه را در دیگر بازیکنان هم ایجاد می‌کند و رقابت در تیم شکل می‌گیرد. در تیم‌های ما هر وقت هر کسی خوب بوده بازی کرده است و این را تمام بازیکنان می‌دانند. به همین دلیل همه سعی می‌کنند همیشه تلاش مضاعفی دارند و نتیجه هم گرفتیم. همیشه بازی خوبی انجام می‌دهیم که با نتیجه همراه است و امیدوارم این راه را ادامه بدهیم.

تارتار درباره اینکه آیا مشکلات شهر خودرو روی تیم تأثیر می‌گذارد یا نه، گفت: تا جایی که می‌دانم واگذاری این باشگاه انجام شده و مشکلات برطرف شده است. به هر حال ما به‌عنوان یک مربی با تجربه این را به خوبی می‌دانیم که در مسابقه، یک بازیکن مشکلات را فراموش می‌کند، چون به فکر سال‌های آینده است. بازی سختی برای ما خواهد بود و اگر هوشیار نباشیم، آسیب می‌بینیم. بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند و افکار خوبی دارند که این را در تمرینات و مسابقه‌ها احساس می‌کند. به این تیم امیدوار هستیم. البته در نقل‌وانتقالات خوب عمل نکردیم و دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، قیمتی سرسام آور دارد. هم خود بازیکنان و هم باشگاهش هزینه‌های سنگینی را می‌خواهند و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. البته آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را جذب کردیم، اما از رقبای دیگر در جدول عقب هستیم. امیدوارم باشگاه هم فکری کند تا دچار مشکل نشویم.

وی همچنین درباره اینکه آیا بازیکن غایبی برای دیدار مقابل شهر خودرو دارد یا نه، اظهار داشت: بازیکنان ما همه هستند و مصدوم و محروم نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.