سرمربی سایپا گفت: قربانی بعد از چند ساعت فکر و مشورت با دوستانش تصمیم گرفت که در باشگاه خودمان کارش را ادامه دهد و ما هم استقبال کردیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: می‌دانیم که چه نوع بازی باید مقابل نفت انجام دهیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. نفتی‌ها باتوجه به تغییر سرمربی اما همان سیستم قبل را با تغییراتی جزئی بازی می‌کنند. می‌دانیم فردا بازی بسیار مهمی داریم و نتیجه بازی خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند. باتوجه به شکست هفته گذشته اولین هدف‌مان این است که کیفیت فنی‌مان را حفظ کنیم و از موقعیت‌هایی که استفاده می‌کنیم نهایت استفاده را ببریم.

او ادامه داد: فردا قطعا بازی سختی پیش رو داریم چون نفت مسجدسلیمان تیمی است بازی بسته‌ای ارائه می‌دهند و با تمام وجودشان بازی می‌کنند و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. ما در این فرصتی که داشتیم تمرین کردیم و آن انگیزه را در تیم‌مان می‌بینم که بتوانیم نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم. در هفته گذشته جلوی پرسپولیس توانستیم موقعیت‌های خوبی به دست آوریم اما روی گلزنی هم داریم کار می‌کنیم چون بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و به زمان احتیاج دارند.

سرمربی سایپا اضافه کرد: در این زمینه داریم کار می‌کنیم و امیدوارم بهتر شویم. در هر صورت توانستیم جلوی تیمی که چهار سال قهرمان لیگ برتر شده فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم و این برای ما خیلی مهم بود. مطمئنم که به زودی مشکل گلزنی را هم حل می‌کنیم و یکی دو توپ ما وارد دروازه شود شرایط تیم ما خیلی بهتر می‌شود و اعتما به نفس بچه‌ها هم بیشتر می‌شود و ضعف‌مان برطرف می‌شود.

او درباره دلیل نرفتن پیروز قربانی به استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال از باشگاه ما خواستند پیروز قربانی به ‌کادر آن‌ها اضافه شود و مدیرعامل ما تصمیم رفتن یا نرفتن او را در اختیار من گذاشت. باتوجه به این که قربانی چندین سال استقلال بازی کرده، من احساس کردم که شاید رضایت داشته باشد که در این تیم حضور داشته باشد و دوست نداشتم این فرصت از او گرفته شود. به همین دلیل رضایت خودم را به مدیرعامل اعلام کردم و مدیرعامل ما هم به باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی نخواهد بود و قربانی اگر خودش تمایل داشته باشد این اتفاق رخ می‌دهد و مانع نمی‌شویم اما قربانی بعد از چند ساعت فکر و مشورت تصمیم گرفت که در باشگاه خودمان کار را ادامه دهد و ما هم استقبال کردیم.

صادقی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: چند بازیکن را مد نظر داشتیم و مذاکراتی انجام دادیم. دو بازیکن از ما جدا شدند و یک بازیکن جذب کردیم و سعی می‌کنیم دو سه بازیکن دیگر که شرایط مالی‌شان به باشگاه ما بخورد جذب کنیم. در حال مذاکره هستیم و نهایی شود اعلام می‌کنیم. کاملا با مدیریت‌مان هماهنگ هستیم و تا این‌جا هم از کاری که انجام دادیم راضی هستیم.

او در رابطه با مساوی‌های زیاد سایپا در لیگ گفت: بازی فردا برنده دارد و امیدواریم ما برنده آن باشیم. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم و آن‌ها هم تیم خوبی هستند و به نظرم بازی فردا برنده دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.