سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که تیمش در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان با شناخت کافی از حریف به میدان می‌رود و به نتیجه تساوی بسنده نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که تیمش در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان با شناخت کافی از حریف به میدان می‌رود و به نتیجه تساوی بسنده نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: می‌دانیم فردا چه نوع بازی پیش رو داریم. شناخت خیلی خوبی نسبت به حریف داریم. به نظرم با توجه به اینکه تغییر سرمربی دادند ولی با همان سیستم کار می‌کنند. می‌دانیم بازی خیلی مهمی داریم و نتیجه بازی فردا خیلی می‌تواند به ما برای پیشرفت در جدول کمک کند.

وی افزود: اولین هدف ما این است که کیفیت فنی‌مان را حفظ کنیم و بعد نتیجه لازم را به دست بیاوریم. مسجدسلیمان تیمی است که فضاها را می‌بندد، سخت می‌دود و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: ما در فرصتی که داشتیم، تمرین کردیم و انگیزه لازم را در تیمم می‌بینم که نتیجه لازم را به دست بیاوریم. امیدوارم خدا هم کمک کند و به نتیجه دلخواه برسیم.

صادقی در مورد مشکل گلزنی تیمش توضیح داد: اگر بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس را نگاه کنید،‌ به جز اینکه در لحظاتی از بازی مالکیت داشتیم، موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. در این زمینه در حال کار کردن هستیم. بیشتر بچه‌های خط حمله ما جوان هستند و نیاز به زمان داریم و در حال کار هستیم تا از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم. مهم این است مقابل تیمی که چهار سال قهرمان شده و تیم بسیار خوبی است، فوتبال باکیفیتی ارائه کردیم. سعی کردیم تمرینات گلزنی انجام دهیم و مطمئناً به زودی این مشکل را هم حل خواهیم کرد. اگر یکی دو تا توپ‌مان تبدیل به گل شود، در آینده شرایط‌مان بهتر می‌شود و می‌توایم این ضعف را هم برطرف کنیم.

وی در مورد بحث جدایی پیروز قربانی از سایپا و حضورش در تیم استقلال که در نهایت منتفی شد، عنوان کرد: مدیریت باشگاه استقلال این درخواست را از باشگاه ما داشت. مدیرعامل ما هم این را در اختیار من قرار داد. من هم با توجه به اینکه قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده است و احساس کردم دوست دارد به این تیم برود، دوست نداشتم این فرصت را از او بگیرم و این رضایت را هم اعلام کردم. باشگاه ما هم به استقلال اعلام کرد اگر قربانی تمایل داشته باشد ما مانعی نداریم. در هر صورت پیروز قربانی بعد از چند ساعتی که فکر و مشورت کرد، تصمیم گرفت در باشگاه خودمان کارش را ادامه دهد، ما هم استقبال کردیم. کلیات کار این بود و این عین صداقت بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد نقل‌و‌انتقالات تیمش نیز بیان کرد: ما چند بازیکن مدنظر داشتیم و مذاکراتی هم انجام دادیم. دو بازیکن از جمع ما جدا شدند و یک بازیکن نیز جذب کردیم. سعی می‌کنیم دو سه بازیکن دیگر را هم که شرایط مالی‌شان به ما بخورد، نهایی کنیم. اگر هم گزینه‌ای نهایی شود آن را اعلام می‌کنیم. کاملاً با مدیریت هماهنگ هستیم.

«دو تیم سایپا و نفت مسجدسلیمان تعداد مساوی‌های زیادی در لیگ دارند. فکر می‌کنید بازی فردای شما نیز مساوی شود؟» صادقی در واکنش به طرح این پرسش گفت: به نظرم بازی فردا برنده دارد و امیدوارم برنده ما باشیم. برای ما سه امتیاز این بازی خیلی مهم است. نفت مسجدسلیمان هم تیم خیلی خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.