سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید اگرچه از بابت تداوم شکست ناپذیری این تیم با هدایت او خوشحال است اما هدفش بزرگتر از اینهاست.

سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید اگرچه از بابت تداوم شکست ناپذیری این تیم با هدایت او خوشحال است اما هدفش بزرگتر از اینهاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چلسی پنجشنبه شب با شکست دادن لیورپول در آنفیلد در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده به میزان قابل توجه افزایش داد.

این دهمین بازی بدون کست متوالی چلسی از زمانی روی کار آمدن توماس توخل به عنوان سرمربی آبی‌پوشان لندن بود. این مرد آلمانی زمانی سکان هدایت چلسی را تحویل گرفت که این تیم در رده نهم جدول بود و الان آن را به رده چهارم جدول رسانده است. توخل اما به این راضی نیست و تأکید کرد که تمام هدفش از کار در چلسی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیست.

او گفت: رویکرد ما اینگونه نیست (که به کسب سهمیه رضایت بدهیم). ما قبل از هم با پیروزی برابر نیوکاسل توانسته بودیم به جمع ۴ تیم بالای جدول برسیم. نباید با نگاه مداوم به نتایج‌مان تمرکز خود را از بین ببریم. این کار کمکی به ما نخواهد کرد. می‌دانم که شنیدن چنین جملاتی برای شما (خبرنگاران) کسل کننده است اما شما برای هر بازی در این لیگ باید به بهترین شکل ممکن شوید چون لیگ برتر حتی یک درصد افت کیفیت را هم قبول نمی‌کند.

توخل ادامه داد: اگر می‌خواهیم که این روند ادامه داشته باشد باید بازی به بازی جلو برویم. پس الان هم فقط باید روی بازی برابر اورتون (دوشنبه هفته آینده) تمرکز کنیم نه هیچ چیزی دیگر. مابقی چیزها خودشان درست خواهند شد. هنوز ۱۱ هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است و ما هم در کورس هستیم. ما خیلی سریع توانستیم فاصله را کاهش دهیم و این کار مهمی بود. الان در میانه رقابت هستیم و باید کارمان را ادامه دهیم. داشتن شانس در لیگ برتر، حضور در لیگ قهرمانان و جام حذفی همهگی به ما نگیزه می‌دهند و باعث می‌شوند که بیش از اندازه آسوده خاطر نباشیم. تیم من یک گروه از بازیکنان است که عطش موفقیت دارند، درست مانند خود من. پس کار ما هنوز تمام نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.