هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، این تیم در دیدار خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز دست و پابسته نیست و برای کسب امتیاز تلاش خواهد کرد.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، این تیم در دیدار خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز دست و پابسته نیست و برای کسب امتیاز تلاش خواهد کرد. محمود قائدرحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک در شروع نیم‌فصل دوم گفت: ما در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه اول عالی بازی کردیم و بعد از زدن گل اول چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شد قطعاً برنده از زمین خارج می‌شدیم. خیلی حیف شد که امتیاز کامل را نگرفتیم، ولی در بازی‌های بعد دنبال جبران هستیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد نتایج ضعیف نساجی در این فصل و ناراحتی هواداران از عملکرد سرخپوشان مازندرانی خاطر نشان کرد: می‌دانیم که هواداران چقدر ناراحت هستند. آنها واقعاً در این فصل صبوری به خرج دادند و امیدوارم در ادامه لیگ طوری نتیجه بگیریم که محبت‌های آنها را جبران کنیم. ما با اضافه شدن چند بازیکن قطعاً تیم بهتری خواهیم شد و این را در بازی‌های بعد نشان می‌دهیم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیمی پرقدرت و پرمهره است. بازی در تبریز اصلاً آسان نیست، ولی ما مقابل تراکتور تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای برد به میدان خواهیم رفت. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در این بازی بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. این جایگاه اصلاً شایسته نساجی نیست. تمام هدف ما این است که در ادامه نتایج خوبی بگیریم و در جدول جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.