هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری بازی های تشریفاتی در گروه دوم آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، هفته پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتسال جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که بازی ها در گروه دوم کاملا تشریفاتی خواهد بود اما در گروه اول سه تیم برای عدم حضور در گروه بازنده ها تلاش می‌کنند.

در گروه اول که پیش از این صعود تیم های گیتی پسند، مقاومت البرز و کراپ الوند به مرحله بعد قطعی شده سه تیم اهورا بهبهان، منصوری قرچک و شهروند ساری برای بقا تلاش می‌کنند. اهورای ۱۲ امتیازی میزبان شهروند ساری ۹ امتیازی است.

شهروند در صورت پیروزی در این بازی و نبردن منصوری مقابل کراپ در لیگ می ماند اما اگر منصوری کراپ را شکست بدهد شهروند با هر نتیجه ای مقابل اهورا راهی گروه بازنده ها می‌شود. اهورا نیز با کسب پیروزی مقابل شهروند در هر صورت در لیگ ماندنی می شود. اما منصوری جدا از اینکه باید کراپ را شکست دهد منتظر توقف اهورا مقابل شهروند هم باشد.در این گروه بازی گیتی پسند با مقاومت البرز نیز گرچه تاثیری در روند صعود دو تیم ندارد اما برای گیتی پسندی ها با توجه به اینکه بازی رفت را در اصفهان به این تیم باختند حساس خواهد بود و به دنبال انتقام در این بازی هستند.

در گروه دوم تمامی دیدارها تشریفاتی است و به همین دلیل با درخواست باشگاه راگا بازی این تیم با سن ایچ ساوه لغو شد.مس سونگون در این روز مهمان فرش آرای مشهد خواهد بود و ایمان شیراز نیز که حضورش در گروه بازنده ها قطعی شده میزبان حفاری خوزستان است.

برنامه بازی ها که از ساعت ۱۵ روز جمعه برگزار می شود به شرح زیر است:

اهورا بهبهان- شهروند ساری(سالن علی بن ابیطالب)

مقاومت البرز-گیتی پسند(سالن انقلاب کرج)

منصوری قرچک -کراپ الوند(سالن هفتم تیر قرچک)

ایمان شیراز-حفاری خوزستان(سالن ابوالفتحی شیراز)

فرش آرای مشهد-مس سونگون(سالن بهشتی مشهد)

سن ایچ ساوه-راگا تهران(سالن فجر ساوه)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.