سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید مشکلی برای سفر یک روزه پرسپولیس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعاتی مبنی بر لغو دیدار پرسپولیس و صنعت نفت به دلیل وضعیت قرمز آبادان اظهار کرد: پرسپولیس با پرواز چارتر به آبادان می‌آید و مستقیم هم به هتل می‌روند و بعد از آن به ورزشگاه می‌روند و دوباره به هتل برمی‌گردند. از این بابت مشکلی نخواهد بود چون هفته گذشته هم ذوب‌آهنی‌ها آمدند و با فولاد بازی کردند و مشکلی پیش نیامد.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای یک سفر یک روزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد. آن‌ها در شلوغی‌ها نخواهند رفت. هر تیمی خودش باید پروتکل‌ها را رعایت کند و ما هم زمانی که تهران وضعیت قرمز بود می‌رفتیم و بازی می‌کردیم. رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده خود تیم است و در مسیر رفت‌وآمد به ورزشگاه هم ارتباطی به کسی نخواهند داشت. ان‌شاءالله مشکل خاصی برای برگزاری وجود ندارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در رابطه با پرداخت شدن مطالبات مکانی گفت: ان‌شاءالله پول سوشا مکانی پرداخت خواهد شد و در این رابطه مانعی وجود ندارد.

او درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی ۵،۶ نفر به صورت حضوری و آنلاین از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نظارت می‌کنند مطمئنا برگزاری این انتخابات شکل خوبی داشته است. عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون باید استقلال و اقتدار خودش را حفظ کند و در تصمیم گیری‌هایش مصلحت اندیشی نداشته و محتاطانه عمل نکند.

پورموسوی اضافه کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم کدام یک از کاندیداها بهتر بوده که از لحاظ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت‌ شناخت کافی داشته باشیم اما به هر حال رییس فدراسیون انتخاب شده است و باید به این انتخاب احترام بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.