سرمربی تیم فوتبال میلان بر این باور است که تیمش در بازی شب گذشته مقابل اودینزه فاقد کیفیت لازم بود.

سرمربی تیم فوتبال میلان بر این باور است که تیمش در بازی شب گذشته مقابل اودینزه فاقد کیفیت لازم بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا از یک شکست خانگی مقابل اودینزه گریختند و با گل دقیقه ۷+۹۰ فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی به تساوی یک-یک دست یافتند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: جای تأسف دارد چون ما می‌خواستیم به پیروزی برسیم. می‌دانستیم که این می‌تواند بازی دشواری مقابل تیمی باشد که همگی دفاع می‌کنند. من عزم راسخ را در تیمم دیدم، اما نظم لازم را نداشتیم. ما کیفیت و ریتم لازم را نداشتیم.

سرمربی میلان که حالا شاگردانش همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند و با اینتر صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده، سه امتیاز اختلاف دارند، اظهار داشت: ما به مانند همیشه دوباره با فکر کردن به بازی بعدی کارمان را شروع خواهیم کرد. هر بازی داستان خاص خود را دارد. ما یکشبه مقابل تیمی (رم) قرار گرفتیم که می‌خواست فوتبال بازی کند، اما در عوض اودینزه این سبک (دفاعی) بازی می‌کند. ما در این بازی فاقد شخصیت لازم برای رویارویی با چنین سبک بازی بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا باید سعی کنیم به کارمان ادامه دهیم. این یک نتیجه نیمه مثبت بود و حالا باید به بازی بعدی‌مان با هلاس‌ ورونا فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.