دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی خوبی برابر استقلال انجام دادیم و می‌توانستم این تیم را شکست بدهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی خوبی برابر استقلال انجام دادیم و می‌توانستم این تیم را شکست بدهیم. داود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و از همان اول هم طبق هدف‌گذاری کادر فنی فقط برای گرفتن ۳ امتیاز وارد زمین شدیم. در نیمه اول به استقلال گل زدیم و با برتری به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم شرایط کمی تغییر کرد. ما در لحظاتی از نیمه دوم تمرکز خودمان را از دست دادیم و استقلال هم از تجربه‌اش استفاده کرد، البته روی صحنه گل هم بدشانس بودیم و روند بازی در طول نود دقیقه طوری بود که می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم. با این حال گرفتن یک امتیاز هم بد نبود.

وی در ارتباط با نتایج خوب مس در لیگ امسال و اینکه آیا آنها می‌توانند در پایان لیگ جزو بالانشین‌های جدول باشند، عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم که از بازیکنانی باکیفیت و مربیانی توانمند بهره می‌بریم، البته نباید این را فراموش کنیم که مس تازه به لیگ برتر صعود کرده است، این درست است که نتایج خوبی گرفتیم اما انتظاران از تیم ما نباید غیر منطقی باشد. با این حال تمام هدف ما این است که بهترین نتایج را گرفته و هواداران را خوشحال کنیم.

نوشی‌صوفیانی در خصوص بازی بعدی تیمش (دربی کرمان) تصریح کرد:‌ هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. گل‌گهر جزو تیم‌های خوب لیگ است و ما بازی آسانی در پیش نداریم ولی مطمئنا هدفی جز برد نخواهیم داشت. امیدوارم دربی کرمان یک بازی جذاب باشد و در پایان ما برنده از زمین بیرون بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.