سخنگوی باشگاه استقلال از صحبت درباره جزئیات قرارداد فرهاد مجیدی و دستیارانش خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت نظری درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش در این تیم، گفت: قرار شد ظرف یکی دو روز آینده مجیدی نکاتی که مدنظرش است را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد و خیلی زود دستیارانش معرفی خواهند شد. درباره جزئیات قرارداد مثل مدت زمان و دستیاران نمی‌توانم چیزی بگویم.

وی افزود: به همه هواداران قول می‌دهیم خیلی زود جزئیات را اعلام کنیم. تا وقتی جزئیات نهایی نشده است، از گفتن آن خودداری می‌کنیم چون هر گفته ای می‌تواند در توافق نهایی تاثیرگذار باشد!

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: می‌خواهم از محمود فکری و کادر او تشکر کنم. در باشگاه به این نتیجه رسیدیم که این ادامه همکاری امکان پذیر نیست و با توافق، فکری از باشگاه استقلال جدا شد. امروز توانستیم بعد از رای اکثریت اعضای هیات مدیره، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی داشته باشیم.

نظری درباره مدت زمان قرارداد فرهاد مجیدی تاکید کرد: اجازه بدهید الان درباره این موضوع صحبت نکنم. امیدوارم این حضور، نویدبخش اتفاقات خوبی باشد.

وی از پاسخ به سئوالی درباره شرط بودن و نبودن پرویز مظلومی در کادر فنی استقلال خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید درباره جزئیات صحبت نکنم. امیدوارم این تغییر خون تازه ای در رگهای استقلال باشد.

سخنگوی استقلال که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، درباره دلایل جدایی مجیدی در پایان فصل گذشته و بازگشت دوباره او به استقلال گفت: باید هر چیزی را در زمان خودش بررسی کنید. در آن دوره باشگاه استقلال استعفای مجیدی را پذیرفت. اتفاقاتی در پایان فصل قبل بخصوص در جام حذفی رخ داد که هم باشگاه و هم مجیدی مجبور به قطع همکاری شدند ولی شرایط کنونی ایجاب کرد که دوباره از ظرفیت او استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.