هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال با ۹ بازی پیگیری شد که در نهایت تیم‌های رایکا و ملوان و استقلال خوزستان توانستند مقابل حریفان‌شان پیروز شوند و سایر تیم‌ها به تساوی دست یافتند.

به گزارش ایسنا، امروز (سه شنبه) در جریان هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال ۹ بازی انجام شد. در یکی از این دیدارها رایکا بابل به مصاف بادران تهران رفت. این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که در نهایت رایکا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بادران را از پیش رو بردارد.

گل های این مسابقه را ایمان اکبری و ابوالفضل بابایی در دقایق ۴، ۳۴ برای بادران و امین رضایی و صیاد کوکبی در دقایق ۵۲، ۶۸ و ۹۰ به ثمر رساندند.

با این نتیجه رایکا در جایگاه دهم و بادران در جایگاه ششم قرار گرفت.

آرمان گهر ۲_ ۲ استقلال ملاثانی

این دیدار نیز از ساعت ۱۴:۳۰ شروع شد دو تیم آرمان گهر و استقلال ملاثانی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. گل‌های این بازی را علی وزیری و بهمن کامل برای آرمان گهر و سجاد عبدویی و توفیق ربیعی برای استقلال ملاثانی به ثمر رساندند.

با این نتیجه آرمان گهر در رده پانزدهم و استقلال ملاثانی در رده دوازدهم قرار گرفت.

ملوان ۱ _ ۰ پارس جنوبی جم

ملوان بندر انزلی در نهایت توانست با یک گل پیروز از میدان خارج شود. تک گل ملوان را عیسی پرتو در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

با این نتیجه ملوان در رده نهم و پارس جنوبی در رده هشتم قرار گرفتند.

قشقایی شیراز ۱_ ۱ چوکا تالش

از ساعت ۱۴:۴۵ قشقایی شیراز میزبان چوکا تالش بود که در نهایت با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. در این مسابقه مرتضی سنجابکی و از قشقایی و سپهر شعبانی از چوکا با گرفتن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

با این نتیجه چوکا در رده شانزدهم و قشقایی در رده سیزدهم قرار گرفتند.

خیبر خرم آباد ۱ - ۱ خوشه طلایی ساوه

این بازی که از ساعت ۱۴:۴۵ برگزار شد در نهایت برنده نداشت و دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. با این نتیجه خیبر خرم آباد در رده سیزدهم و خوشه طلایی ساوه در رده یازدهم قرار گرفتند.

هوادار ۰ _ ۰ مس کرمان

در این بازی که از ساعت ۱۴:۴۵ برگزار شد تیم فوتبال هوادار به مصاف تیم صدر نشین جدول رفت که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه مس کرمان همچنان در صدر جدول ماند و هوادار در رده پنجم قرار گرفت.

گل ریحان البرز ۱ _ ۱ شهرداری آستارا

تییم های فوتبال گل ریحان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. گل های این بازی را امید جانبخش برای گل ریحان و سعید دلاور برای شهرداری آستارا به ثمر رساندند.

با این نتیجه گل ریحان در انتهای جدول در رده هفدهم و شهرداری آستارا در رده دوم قرار گرفتند.

شاهین شهرداری بوشهر ۰_ ۰ فجر سپاسی

این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه شاهین در رده هفتم و فجر سپاسی در رده چهارم قرار گرفتند.

استقلال خوزستان ۳ _ ۱ نود ارومیه

استقلال خوزستان توانست یا نتیجه ۳بر ۱ نود ارومیه را شکست دهد. همچنین محمد زینالی با گرفتن کارت قرمز در دقیقه ۴۸ از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه استقلال خوزستان در رده سوم قرار گرفت و نود ارومیه در انتهای جدول ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.