دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به شیوه‌ای جالب برای یگدیگر رجزخوانی کردند.‏

دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به شیوه‌ای جالب برای یگدیگر رجزخوانی کردند.‏ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنور انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا با نزدیک شدن موعد برگزاری این انتخابات داغتر شده است تا جایی که رقابت میان نامزدها از شعار و وعده دادن به رجزخوانی و تحقیر یکدیگر تغییر حالت داده است. نمونه‌اش هم اتفاقی بود که در مناظره میان خوان لاپورتا و ویکتور فونت – دو نفری که گفته می‌شود بخت‌های اصلی پیروزی در انتخابات هستند – در یکی از شبکه‌های رادیویی اسپانیا رخ داد.

لاپورتا که در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت، در مناظره‌ای که توسط رادیو کاتالونیا برگزار شد، به ویکتور فونت حمله کرد. لاپورتا که ظاهراً از شیوه مدرن فونت برای تشریح برنامه‌های خود برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا خوشش نیامده بود، به مجری برنامه رادیو کاتالونیا گفت: زمانی که ویکتور فونت داشت (نرم افزار) پاور پوینت کار می‌‌کرد، ما داشتیم قهرمانی‌های‌مان در لیگ قهرمانان را جشن می‌گرفتیم.

لاپورتا که از شنیدن شعار تبلیغاتی فونت مبنی بر اینکه او بارسلونا را به قرن بیست‌و‌یکم می‌‌آورد، به شیوه‌ای طعنه‌آمیز سال‌های دور بودن او از بارسلونا را به یادش آورد و گفت: در دبی را نمی‌دانم، اما انگار در کاتالونیا قرن ۲۱ یکم از سال ۲۰۲۱ آغاز شده است. در ضمن مدل مدیریت من هم در همین قرن ۲۱ امتحانش را پس داده است.

یکی دیگر از موضوعاتی که فونت بیان کرده و به مذاق لاپورتا خوش نیامد، این بود که آبیدال (مدافع و مدیرورزشی سابق کاتالان‌ها) که در انتخابات قبلی باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۵ از لاپورتا حمایت کرده بود، نشان داد نمی‌تواند مدیرورزشی خوبی برای این باشگاه باشد. لاپورتا در این باره هم گفت: اینکه آبیدال به عنوان مدیر ورزشی برای بارسلونا خوب کار کرد یا نه به من ربطی ندارد چون من در آن زمان رئیس باشگاه نبودم.

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا جملات طعنه‌آمیز دیگری هم برای رقیبش داشت و به اظهارات فونت درباره برنامه‌اش برای کادر فنی تیم در صورت تصدی ریاست باشگاه اشاره کرد. او گفت: فونت، تو باید بپذیری که همه دست رد به سینه‌ات زده‌اند. اول گفتی که رونالد کومان حتی اگر با بارسلونا سه گانه هم ببرد، تو ژاوی را سرمربی تیم خواهی کرد. حالا می‌گویی که او مدیر تیم خواهد بود چون دیدی که از وعده قبلیت نتیجه نگرفتی. ژاوی، جوردی کرایف و بنایگس همگی درخواست تو را رد کرده‌اند. مشکلی نیست. حالا یک اشتباهی کرده‌ای. اما با این اشتباهات تو شرکای باشگاه را گمراه می‌کنی. ضمناً من هر از گاهی با ژاوی صحبت می‌کنم چون ما با هم خاطرات و تجربیات خوبی داشتیم. من می‌دانم که با حرف‌هایت فقط داری ژاوی را تحت فشار می‌گذاری.

لاپورتا اما نه فقط برای فونت بلکه برای دیگر رقیب انتخاباتی‌اش، تونی فریسکا هم رجزخوانی کرد و برای حمله به او به وعده‌هایش برای حفظ لیونل مسی در بارسلونا اشاره داشت.

او گفت: مسی زمانی که تو در باشگاه کار می‌کردی از دستت راضی نبود. همچنین یک سری حرف‌ها از هیئت مدیره باشگاه به بیرون درز پیدا کرده که در‌ آنها تو مدعی شدی نگه داشتن مسی برای بارسلونا هزینه‌بر است. ما تا جایی که توان مالی باشگاه اجازه دهد به مسی پیشنهاد خواهیم داد اما پول تنها دغدغه او نیست. چیزی که او می‌خواهد یک تیم قوی است که بتواند با مدعیان رقابت کند و دوباره جام ببرد. حضور مسی در تیم دلیل ۳۰ درصد از درآمدهای فعلی باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.