محمود فکری در حالی امروز از هدایت تیم فوتبال استقلال کنار رفت که مدیرعامل این باشگاه بارها در سه ماه اخیر بر حمایت از این مربی تاکید کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تساوی تیم استقلال برابر مس رفسنجان تیر خلاصی بود بر دوران کاری محمود فکری به عنوان سرمربی در تیم استقلال. فکری این فصل با امید و انگیزه زیادی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و حتی هزینه زیادی بابت جدایی از نساجی متحمل شد ولی در پایان هفته شانزدهم از سمتش در این تیم کنار رفت.

فکری بعد از نشست امروز خود با هیات مدیره اعلام کرد از سمتش «استعفا» کرده است اما تقریباً بر هیچکس پوشیده نیست که او از سوی باشگاه برای برکناری تحت فشار قرار داشت.

با این حال احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در تمام این مدت بر حمایت از فکری تاکید و اخبار مربوط به برکناری او را تکذیب می‌کرد. او حتی در یک مصاحبه از هواداران خواسته بود نسبت به خبرهای برکناری فکری «ملعبه دست بدخواهان» نشوند!

شاید اگر مسئولان استقلال گزینه‌ای برای سرمربیگری داشتند، فکری را در همان پایان هفته پانزدهم کنار می‌گذاشتند اما رقم خوردن یکسری اتفاقات و اختلافاتی که در این زمینه وجود داشت، برکناری فکری را کمی به تعویق انداخت.

در این مطلب نگاهی داریم به مصاحبه‌های سه ماه اخیر مدیرعامل استقلال که بر حمایت از فکری تاکید کرده بود. از دی ماه و همزمان با بالا گرفتن بحث تغییر کادر فنی استقلال، مددی چند اظهارنظر در این ارتباط داشت که در ادامه به آن پرداخته می‌شود:

۹ دی؛ فکری می‌تواند استقلال را به روزهای درخشان برگرداند

در جلسه دیروز هیات مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از آقای فکری داشته باشیم. ما از ایشان حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم ایشان می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است. مشکلاتی وجود دارد و ما راجع به این مشکلات در هیات مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعاً با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. ما سه فینال پیش رویمان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. ان‌شاءالله با هدایت آقای فکری به هدفمان که قهرمانی است، می‌رسیم.

۱ بهمن؛ حال استقلال با فکری خوب است

خوشبختانه همانطور که بارها بنده و آقای فکری گفته بودیم، به مرور زمان تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود و علاوه بر کسب نتیجه، شاهد بازی‌های زیبا هم خواهیم بود. در بازی با تراکتور دیدیم که چقدر تیم هماهنگ‌تر کار می‌کرد و ان‌شاءالله بهتر از این هم می‌شویم. با شناخت و مطالعه آقای فکری را انتخاب کردیم و خوشحالیم که حال استقلال با ایشان خوب است. از روز اول بنده و اعضای هیات مدیره گفته‌ایم که از آقای فکری و برنامه‌های ایشان حمایت می‌کنیم. سرمربی محترم هم در صحبت‌های قبل از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کرد و ان‌شاءالله این همدلی و یکدلی منجر به کسب جام و شادی دل هواداران خواهد شد.

۱۹ بهمن؛ تمام قد از فکری حمایت می‌کنیم

آقای فکری روز گذشته به باشگاه آمدند و با یکدیگر جلسه بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برخی حاشیه‌سازان می‌خواهند هر طوری شود استقلال را در حاشیه بیاندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعاً در روند تیم مشاهده خواهید کرد.

۴ اسفند؛ فکری لیست نقل و انتقالات را به ما داده است

فکری به کارش ادامه می‌دهد و در این خصوص مشکلی نیست. فکری برای نقل و انتقالات هم لیست خود را به باشگاه ارائه داده و ما مشغول پیگیری هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )